مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید دنا پلاس، رانا LX و پژو پارس سال توسط ایران‌خودرو اعلام شد

افزایش قیمت محصولات داخلی در لیست قیمت کارخانه‌ای آنها موضوعی است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشته است. گروه خودروسازی ایران‌خودرو در این بین نقش فعال‌تری داشته و دست به تغییر قیمت بسیاری از محصولات خود زده که حالا نوبت به 3 محصول دنا پلاس، رانا LX و پژو پارس سال رسیده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که به تازگی شرایط فروش اقساطی جدیدی برای سه محصول خود ارائه نموده، عملا قیمت جدید بعضی از محصولات را نیز مشخص کرده است که واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو

تغییر قیمت سه محصول دنا پلاس، رانا LX و پژو پارس سال در حالی است که در روزهای گذشته افزایش قیمت 10 میلیون تومانی پژو 405 اس ال ایکس و افزایش قیمت پژو 207 صندوقدار و بعضی دیگر از محصولات این شرکت خبر ساز شده است.

  • اولین خودروی تغییر قیمت یافته این شرکت، دنا پلاس تیپ 1 است که با قیمت 120 میلیون و 119 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد و در شرایط فروش این شرکت نیز وجود دارد. مشتریان متقاضی خرید این محصول از تسهیلات 15 میلیون تومانی با بازپرداخت یکساله در سررسید برخوردار می‌شوند.
  • دومین خودروی تغییر قیمت یافته ایران‌خودرو، رانا ال ایکس است که قبل از این با قیمت 67 میلیون و 440 هزار تومان عرضه میشد ولی از این به بعد با قیمت 71 میلیون و 330 هزار تومان قابل عرضه خواهد بود. برای آن دسته از مشتریان دارای حواله خرید اردیبهشت ماه تخفیف 3 میلیون و 750 هزار تومانی در نظر گرفته شده و حواله‌های خرداد و تیر نیز از تخفیف اندکی برخوردار خواهند شد.
  • سومین خودروی تغییر قیمت یافته این خودروساز، پژو پارس سال است که به قیمت 86 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. قیمت قبل این خودرو 78 میلیون و 338 هزار تومان بوده و حواله‌های پیش فروش اردیبهشت ماه این شرکت از تخفیف 7 میلیون و 300 هزار تومانی برخوردار خواهند شد. حواله‌های خرداد و تیر نیز از تخفیف کمتری برخوردار خواهند شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا