مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

پایان تولید کیا سراتو در ایران!

سایپا به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیگر کیا سراتو در ایران تولید نمی‌شود!

با این شرایط وضعیت صنعت خودروی کشور روز به روز نامشخص‌تر می‌شود! پس از خروج کمپانی‌های معتبر از ایران و نامشخص شدن تعهدات آن‌ها، حال خبر رسیده است که کیا نیز قرار است از ایران به‌صورت رسمی رفته و سراتوی محبوبش را نیز از ایران ببرد!

پس از خروج سیتروئن، تویوتا، هیوندای، رنو، پژو و حتی برلیانس چین، حال این کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته تا در هفته جاری به تولید کیا سراتو (آن هم مدل قدیمی که در هیچ کجای دنیا تولید نمی‌شد!) پایان داده و خط تولیدی خود را هم جمع آوری نماید.

باید دید سایپا با شرایط فعلی، برای حل این مشکل جدید چه تدبیری خواهد اندیشید. وقتی هنوز تولید محصولات داخلی دو کمپانی ایران خودرو و سایپا به روز نشده است، هر روز با خروج یک کمپانی معتبر از صنعت خودرو، شرایط بد و بدتر می شود.

پایان تولید کیا سراتو در ایران
پایان تولید کیا سراتو در ایران

طرح جایگزینی کیا سراتو با دیگر محصولات سایپا

سایپا اعلام کرده که برای جلب نظر مشتریان، تبدیل خودروهای ثبت نامی آن‌ها را به محصولات قابل تولید انجام داده و از طریق مراجع بین‌المللی نیز برای احقاق حقوق شرکت و مشتریانش اقدام می‌کند! نکته جالب اینجاست که چند روز پیش سایپا برای این خودرو فروش فوری گذاشته بود و قیمتش را نیز افزایش داده و بدین خاطر چنین خبری، با توجه به عملکرد سایپا عجیب به‌نظر می‌رسد.

البته به طور پیش فرض مشخص است که شرایط چگونه خواهد شد. احتمالا در آینده‌ای نزدیک عزیزانی که با سرعت نور به سایت سایپا حمله ور شده و اقدام به ثبت نام سراتو نموده بودند، حال می‌توانند به جای آن یک دستگاه پراید 111 و یک پراید وانت تحویل بگیرند! باشد که رستگار شوند!

به سوپر گروه تلگرام کیا سراتو ملحق شوید

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. عاشق پاراگراف آخرتون شدم
    مرسی که حرف دل همه رو زدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا