مکمل بنزین
گوناگون

صدای غرش دلنشین کوروت استینگری 2020 با موتور تنفس طبیعی!

تاکنون در رسانه‌های خودرویی جهان، خبرهای مختلفی در مورد سوپر اسپرت آمریکایی کوروت استینگری (Stingery) مدل 2020 منتشرشده است. خودرویی که هم‌اکنون، می‌دانیم قیمت پایه آن از 60,000 دلار شروع‌شده و شاکله اصلی آن نیز درست مانند همان خودرویی است که توسط زورا آرکوس-دانتوف یعنی پدر کوروت، طراحی‌شده بود.

همچنین این را می‌دانیم که شورلت، به خاطر فن‌آوری‌های جذاب و طراحی منحصربه‌فردی که روی آخرین‌مدل از استینگری خود پیاده کرده است، از فروش این خودروی موتور-وسط در بازار آمریکا و بازارهای خارجی، مطمئن است.

صدای غرش کوروت استینگری 2020 با موتور LT2استینگری مدل 2020، دارای یک قلب تپنده 6.2 لیتری 8 سیلندری است که پشت صندلی‌های خودرو، در حال تپیدن بوده و جریان قدرت را به تمام قسمت‌های این کوروت منتقل می‌کند. موتوری که بانام LT2 شناخته‌شده و می‌تواند با فن‌آوری تنفس طبیعی و بدون استفاده از سیستم‌های توربوشارژ و سوپرشارژ،495 اسب بخار قدرت را تولید کرده و آن را از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه خودکار، به چرخ‌های عقب (RWD)، منتقل کند.

اما راستش را بخواهید تا قبل از این مطلب، نمی‌توانستیم صدای دل‌نشین و جذابی که حاصل از غرش این قلب تپنده و خروج این صدا از طریق خروجی‌های اگزوز چهارگانه است را بشنویم.

شاید پس از شنیدن صدای غرش موتور LT2 در این کوروت و در نظر گرفتن این نکته که این صدا از درون یک موتور تنفس طبیعی در حال خارج شدن است، بتوان شگفت‌زده شد. بله درست است، این همان علم مهندسی جذابی خواهد بود که کوروت استینگری 2020، آن را برای خود از شورلت به ارث برده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا