مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌ها

کاهش قیمت 4 محصول ایران‌خودرو با فشار مجلس

بازار خودروهای داخلی طی هفته گذشته با یک شوک بزرگ روبرو شد و آن هم افزایش قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو ولی این اتفاق با واکنش تند مجلس و مردم مواجه شد و همین موضوع باعث شد تا این خودروساز در اطلاعیه‌ای عملا از این افزایش قیمت صرف‌نظر کند و حالا دعوتنامه‌های جدیدی برای حواله‌های پیش فروش صادر نماید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در تازه‌ترین اقدام خود، دعوتنامه‌های جدیدی را برای محصولات پیش فروش شده صادر کرد. در این دعوتنامه‌ها خبری از افزایش قیمت چند روز گذشته نیست و عملا تخفیف خوبی برای مشتریان دارای حواله خرید محصولات این شرکت محسوب می‌شود!

این کاهش قیمت در حالی رخ داده که بعضی از نمایندگان مجلس واکنش تندی نسبت به اقدام ایران‌خودرو داشتند و حتی بعضا از برخوردهای جدی و قضایی نسبت به این موضوع خبر داده شد ولی به هر ترتیبی که بود این شرکت از اقدام خود پا پس کشید و دعوتنامه‌های صادر شده را لغو نمود.

جزئیات دعوتنامه‌های جدید صادر شده برای مشتریان:

  • دعوتنامه‌های جدید برای پژو 207 با قیمت جدید 86 میلیون و 796 هزار تومان صادر شده است. موعد تحویل این حواله‌ها 90 روزه بوده که قبل از این با قیمت 100 میلیون تومان فاکتور شده بودند و تخفیف 3 میلیون تومانی برای مشتریان لحاظ شده بود. ولی در حال حاضر با قیمت جدید عملا شاهد تخفیف 13 میلیون تومانی هستیم. البته گفتنی است که خودروی فاکتور شده بدون کروز کنترل و رینگ آلومینیومی است و به نظر می‌رسد که ایران‌خودرو به خوبی حساب جیبش را داشته است!
  • دعوتنامه‌های جدید برای پژو پارس سال با قیمت جدید 70 میلیون و 251 هزار تومان صادر شده است. موعد تحویل این حواله‌ها اردیبهشت 98 بوده و قبل از این با قیمت 86 میلیون و 100 هزار تومان فاکتور شده بود. تحویل این خودروها 120 روزه بوده و مشتری بایستی هر چه سریعتر مابه‌التفاوت پرداختی و مبلغ قطعی این خودرو را واریز کرده و از این تخفیف بی‌نظیر ایران‌خودرو استفاده کند!
  • دعوتنامه‌های جدید برای پژو 405 اس‌ال‌ایکس با قیمت جدید 64 میلیون و 352 هزار تومان صادر شده است. موعد تحویل این حواله‌ها 90 روزه و متعلق به اردیبهشت ماه 98 بوده است. گفتنی است که قبلا این خودرو با قیمت 76 میلیون تومان فاکتور شده بود و تخفیف قابل ملاحظه‌ای نیز در نظر گرفته شده بود ولی حالا مشتریان این خودرو می‌توانند با تخفیف بیشتری اقدام به تکمیل وجه کرده و با موعد گفته شده خودروی خود را تحویل بگیرند.
  • دعوتنامه‌های جدید برای سورن ای‌اف7 با قیمت جدید 74 میلیون و 185 هزار تومان صادر شده است. موعد تحویل این حواله‌ها 100 روزه و متعلق به اردیبهشت ماه 98 بوده است. همچنین این خودرو نیز قبلا با قیمت 82 میلیون و 500 هزار تومان فاکتور شده بود که علیرغم تخفیف‌های قابل ملاحظه، فاصله زیادی با قیمت اعلامی فعلی داشت.
  • دعوتنامه‌های جدید رانا ال‌ایکس با قیمت جدید 62 میلیون و 60 هزار تومان صادر شده است. موعد تحویل این حواله‌ها 60 روزه و متعلق به اردیبهشت 98 بوده است. این خودرو نیز همانند سایر محصولات بالا، قبلا با قیمت 71 میلیون و 330 هزار تومان فاکتور شده بود که تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده بود ولی قیمت اعلامی جدید، جذابیت بسیار بیشتری برای مشتریان دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا