مکمل بنزین
خبرداخلی

مدیر عامل جدید گروه خودروسازی ایران‌خودرو مشخص شد

تغییرات مدیریتی در صنعت خودروسازی کشور و خودروسازان در یکماه اخیر جنجالی شده و با توجه به ورود قوه قضاییه به این موضوع، گروه خودروسازی ایران‌خودرو چند وقتی بود که بدون مدیرعامل به کارش ادامه می‌داد. شنیده‌ها حاکی از این است که مدیرعامل جدید این خودروساز مشخص شده و فرد نام آشنایی به این سمت گماشته شده است.

به گزارش چرخان، ساعاتی پیش اعضای هیات مدیره ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از انتصاب فرشاد مقیمی به سمت مدیریت عامل این گروه خودروساز خبر داد. گفتنی است مقیمی که متولد سال 1355 بوده و برای اهالی بازار شناخته شده است.

مدیرعامل جدید ایران‌خودرو دانشجوی دکترای مهندسی صنایع (در حال دفاع از رساله) در دانشگاه آزاد تهران بوده و دانش آموخته مدیریت اجرایی و مهندسی صنایع است. از جمله سمت‌های ایشان می‌توان به عضویت در هیات مدیره‌ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ریاست انجمن‌ بهره‌وری ایران و همچنین معاونت امور صنایع وزارت صمت‌ اشاره کرد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یه چیز یادت رفت تو سوابق بگی
    داماد کدام فرد با نفوذ هستن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا