مکمل بنزین
خبرداخلی

بازار خودروهای داخلی بازهم شاهد ارزانی بیشتر خواهد بود؟

خریداران و فروشندگان بازار خودروهای داخلی در یک بلاتکلیفی محض هستند و تحلیل‌های مختلفی در مورد بازار وجود دارد. اما خبرهای سیاسی و اقتصادی نشان می‌دهد که وضعیت فعلی ادامه‌دار خواهد بود و خبری از افزایش قیمت نیست ولی آیا کاهش قیمت نیز وجود نخواهد داشت؟

به گزارش چرخان، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: با توجه به وضعیت فعلی و همچنین روند قیمتی خودروها، باز هم شاهد تخلیه حباب خودروهای داخلی خواهیم بود که پیش بینی می‌شود این حباب تا 15 درصد تخلیه گردد.

وی در ادامه افزود: خودروسازان در حال حاضر در حال تکمیل خودروهای ناقص موجود در انبارهایشان هستند و به نظر می‌رسد که با این وضعیت شاهد ارزانی 15 درصدی در بازار خودرو خواهیم بود. از دیگر دلایل موثر در مورد قیمت خودرو بحث قیمت دلار است که با کاهش آن، بازار خودرو نیز روند نزولی به خود خواهد گرفت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا