مکمل بنزین
گوناگونخبر

تست تصادف ابرخودروی میلیون دلاری ریماک C_Two به همراه فیلم!

شرکت ابرخودروساز اهل کرواسی که کار خود را از سال 2009 و با ساخت خودروهای قدرتمند و جذاب شروع کرده بود، اکنون پس از گذشت 10 سال، ویدئویی را منتشر ساخته است که در آن می‌توان شاهد تست تصادف خودروی گران‌قیمت این شرکت بود.

شاید بتوان این حرکت ریماک را از این‌ جهت بسیار شایسته و مشتری مدارانه دانست که این شرکت، یک خودروساز کوچک و نوپا بوده که خراب کردن حتی یک دستگاه از ابرخودرو در تست تصادف نیز می‌تواند برایش بسیار هزینه‌ساز باشد.

در این مورد، خودروی مورد آزمایش قرارگرفته، مدل برقی موسوم به C-Two از این شرکت است. خودرویی که در سال 2018 و در جریان موتورشو ژنو سوئیس، یک نسخه پیش‌تولیدی آن به نمایش درآمد. از آن زمان تاکنون، این شرکت در پی ارتقای این خودرو به نسخه تولیدی بوده و تست ایمنی گرفتن از آن نیز یکی از مراحل منحصربه‌فرد در چنین سطحی به شمار می‌رود.

جالب است بدانید که ریماک C-Two می‌تواند با موتوربرقی خود، قدرت بی‌نظیر 1,888 اسب بخار (1,408 کیلووات) را تولید کرده اما مسئله‌ایمن بودن سرنشینان آن با چنین قدرت بالایی، مسئله‌ای است که تنها از طریق همین تست تصادف در دنیای واقعی با نابود کردن این خودروی میلیون دلاری و نه روی کاغذ میسر می‌شود.

در همین راستا، ریماک با صرف زمان بسیار زیاد، سعی کرده است تا بهترین شبیه‌سازی را برای قطعات مختلف خودرو در سناریوهای متفاوتی که ممکن است برای C-Two پیش بیاید، انجام دهد. در سطح اول این تست گیری، ابتدا تک‌تک قطعات به‌صورت مجزا و کامپیوتری مورد آزمایش قرارگرفته، سپس این شبیه‌سازی به سیستم‌های خودرو رسیده و درنهایت نیز کل خودرو به‌عنوان یک واحد یکسان، مورد آزمایش قرارگرفته است.

پس باید گفت که انجام چنین آزمایش هزینه بری توسط شرکت کوچکی مانند ریماک که تولید بسیار محدودی دارد، یک حرکت بسیار شایسته و مورد تحسین در نظر گرفته می‌شود.

در زیر می توانید تصاویر مربوط به این آزمایش را مشاهده نمایید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا