مکمل بنزین
گوناگونخبر

آتش گرفتن ماشین حمل 5 تسلا در نوادا آمریکا!

چه چیزی ممکن است درون یک تریلی حامل 5 خودروی برقی وجود داشته باشد که احتمال چنین آتش‌سوزی مهیبی را بالا ببرد؟ جدای از تایرها وسوخت خودروی حامل، ممکن است مواد و کالایی که این خودروی بزرگ در حال حمل کردن است منجر به چنین آتش‌سوزی شوند.

بر اساس گزارش‌ها، سخنگوی شرکت تسلا دلیل آتش گرفتن این کامیون به همراه 5 خودروی تسلا و یک سوبارو را به‌هیچ‌عنوان، خودروهای برقی این شرکت ندانسته و گفته که مشکل از ماشین‌های تسلا نبوده و کامیون حامل بار، مشکل‌دار بوده است. اکنون این شرکت در حال تحقیق و بررسی برای علت به وجود آمدن این آتش‌سوزی مهیب است.

داستان این آتش‌سوزی ازاین‌قرار است که یک تریلی، با دو قسمت پر از خودروهای نو در حال حرکت بوده که این آتش‌سوزی از قسمت عقبی خودروها شروع می‌شود. سپس راننده تریلی سعی در جدا کردن این قسمت از خودرو کرده تا آتش‌سوزی به دیگر خودروها سرایت نکند اما تلاش او بی‌فایده بوده و همه‌ی شش خودروی موجود روی آن تریلی به‌کلی سوختند.

یکی از اعضای آتش‌نشانی همان منطقه گفته است: هنوز اطلاعاتی در مورد علت آتش‌سوزی به دست نیامده است. حتی دمای بیش‌ازاندازه داغ این آتش‌سوزی یک مانع بزرگ برای تشخیص دلیل بوده است. او همچنین معتقد است که گفته تسلا مبنی بر مشکل در تریلی، ممکن است چندان درست نباشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا