مکمل بنزین
خبرداخلی

خودروهای غیراستاندارد بازار جای خود را به چه گزینه‌هایی می‌دهند؟

توقف تولید خودروهای غیراستاندارد مهم‌ترین خبری است که هفته گذشته به تیتر اصلی رسانه‌های مختلف تبدیل شد و حواشی زیادی به همراه داشت. یکی از کارشناسان شناخته شده بازار خودرو معتقد است که این موضوع را باید از جوانب مختلف مورد بررسی قرار داد.

به گزارش چرخان، فربد زاوه یکی از کارشناسان شناخته شده بازار خودرو در مصاحبه‌ای گفت: قیمت خودروهای غیراستاندارد به وضعیت عرضه توسط شرکت‌های خودروساز بستگی دارد. در صورتی که خودروسازان بخواهند همانند ابتدای سال عمل کنند، طبیعتا شاهد گرانی پراید و پژو 405 خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: خودروسازان کشورمان در صورتی که در تامین نیاز بازار به خودرو عملکرد خوبی نداشته باشند، طبیعتا  گرانی در پراید و پژو 405 گریزناپذیر خواهد بود. اما در صورتی که شرکت‌های مربوطه بتوانند تقاضای بازار را جواب دهند، می‌توان انتظار کاهش قیمت همانند موضوع پیکان را داشت. در صورتی که تولید خودروهایی مثل پراید و پژو 405 متوقف گردد، خودروهایی مثل تیبا و پژو پارس جایگزین این خودروها خواهند شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نه دیگه ایراد کار همینجاس!بجای 405 باید پژو 301 با همون قیمت برسه دست مشتری و بجای پراید هم بهترین و نزدیک ترین گزینه کوئیکه و جایگزین کوئیک هم خودروئی مثل نیو ریو هاچبک باید باشه؛البته اینا مال یک مملکت نرمال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا