مکمل بنزین
خبرداخلی

محدودیت 30 لیتری برای کارت سوخت شخصی حقیقت دارد؟

این روزها که محدودیت کارت سوخت جایگاه‌داران به 20 لیتر در هر بار سوخت‌گیری رسیده، بعضی از افراد از محدودیت برای کارت سوخت‌های شخصی خبر می‌دهند که این موضوع موید سهمیه بندی کردن سوخت برای مردم است. ولی آیا این واقعیت داشته و سهمیه بندی رخ داده است؟

به گزارش چرخان، وزارت نفت چندی پیش به مردم هشدار داد که برای دریافت کارت سوخت شخصی اقدام کنند چرا که به زودی ارائه سوخت صرفا توسط این کارت خواهد بود. همچنین وزارت نفت به مردم اعلام کرد که برای سوخت‌گیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند ولی علیرغم این هشدارها مردم کماکان از کارت جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری بهره می‌بردند که این موضوع باعث شد تا محدودیت 30 لیتری برای دریافت بنزین در هر بار سوخت‌گیری اعمال گردد.

این محدودیت نیز موثر واقع نشد و چیزی کمتر از 5 درصد مردم از کارت سوخت شخصی خود برای سوختگیری استفاده کردند و به همین دلیل شاهد کاهش سقف از 30 به 20 لیتر بودیم. اما نکته اصلی اینجاست که بعضی از صفحات مجازی اعلام کردند که برای کارت شخصی نیز محدودیت اعمال شده و امکان سوخت‌گیری بیشتر از 30 لیتر نیست.

مشاهدات خبرنگار چرخان که برای پیگیری این موضوع به یکی از جایگاه‌های سوخت مراجعه کرده بود نشان می‌دهد که این خبر صحت نداشته و به راحتی امکان دریافت سوخت بیشتر از 30 لیتر فراهم است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ازاین دولت همه چیز بر میاد نون هم جیره بندی میکنه حالا ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا