مکمل بنزین
خبرداخلی

بنزین سوپر به جایگاه‌های سوخت بازگشت

چند وقتی است که گزارشات مربوط به عدم وجود بنزین سوپر باعث شده تا بسیاری از مردم نسبت به این موضوع اعتراض کنند. از جمله مشکلات مربوط به این کسری سوخت با کیفیت، می‌توان به مشکلاتی اشاره کرد که برای بسیاری از صاحبان خودروهای خارجی ایجاد شده و هزینه‌های زیادی را روی دستشان گذاشته است.

به گزارش چرخان، شنیده‌ها از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نشان می‌دهد که مشکل عدم وجود بنزین سوپر که چند هفته ایست گریبان‌گیر کل کشور بوده و هزینه‌های اضافی برای مالکان خودروهای خارجی به همراه داشته است حل شده و از امروز کار سوخت رسانی به جایگاه‌های سوخت آغاز شده است.

به نظر می‌رسد که طی روزهای آتی این مشکل در کل کشور حل گردیده و دسترسی به بنزین سوپر برای تمامی استان‌ها فراهم می‌شود. بدیهی است که این رفع مشکل صرفا به صورت محدود بوده و تا اطلاع ثانوی در بسیاری از جایگاه‌ها امکان ارائه این خدمت وجود نخواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام لطفا تیتر رو عوض کنید و بنویسید بنزین سوپر به جایگاههای تهران ت ه ر ا ن باز گشت چون از سال 95 تا کنون بنزین سوپر در اهواز توضیع نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا