مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودروداخلی

هشدار جدی ایران‌خودرو برای متقاضیان خرید محصولات این شرکت!

با افزایش قیمت خودروهای داخلی علی‌الخصوص در محصولات ایران‌خودرو شاهد فعالیت سودجویان نیز هستیم که با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از مشتریان متقاضی خرید محصولات این خودروساز می‌کنند. بنا بر همین اتفاق، روابط عمومی ایران‌خودرو اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت پیش‌آمده کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت بایستی صرفا به سایت رسمی فروش اعلامی مراجعه نمایند و ثبت سفارش از هر طریق دیگری غیر قانونی و غیر قابل استناد است.

از دیگر اطلاعات اشاره شده در این اطلاعیه، پیامک ارسالی از سوی این شرکت است که از طریق شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ انجام می‌شود و شماره قراردادی را در اختیار مشتری می‌گذارد. همچنین این شرکت اعلام کرده که پرداخت تمامی مبلغ خودرو صرفا از طریق سایت رسمی فروش بوده و پرداخت از هر طریق دیگری غیر قابل پیگیری است.

 

  آستون‌مارتین ونکوئیش زاگاتو را می‌سازد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا