مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش خودروهای ام وی ام مدیران خودرو ویژه دی و بهمن 98

بازار خودروهای چینی در هفته‌های اخیر همگام با بازار خودروهای داخلی رشد کرده ولی در کمال تعجب شاهد این هستیم که قیمت برخی از این محصولات با قیمت کارخانه‌ای متناسب نشده و خرید از بازار کماکان به صرفه‌تر از خرید کارخانه است! از جمله خودروهای چینی بازار برخی از محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو است که به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان، اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی کرده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که متولی مونتاژ محصولات برند چینی چری در ایران است، در اطلاعیه‌ای از طرح فروش جدید خود برای محصولات ام وی ام خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از تسهیلات قابل توجه ارائه شده برای خرید این خودروها استفاده کنند.

تمامی خودروهای ارائه شده در این طرح فروش از مدل 98 این خودروساز خواهد بود و تسهیلات ارائه شده توسط مدیران خودرو با بازپرداخت 6 تا 18 ماه قابل دریافت است. از دیگر نکات این طرح فروش عدم حضورر خودروی تازه وارد این شرکت است و البته برخی دیگر از خودروها نیز جایی در طرح فروش مدیران خودرو ندارند.

خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش

ام وی امشرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو برای محصولات MVM

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری (45 روز کاری) قابل سفارش خواهند بود. بدیهی است که خودروهای ناموجود امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح الزامی بوده و هیچ خودرویی بدون این بیمه واگذار نخواهد شد. هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری اخذ خواهد شد.
  • خودروهای فروخته شده در این طرح، در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود و به محض اتمام اقساط تسهیلات، سند خودروها آزاد خواهد شد.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.
  • ثبت سفارش و تحویل خودرو در این شرایط فروش بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود و بدیهی است به محض اتمام ظرفیت تعیین شده در این طرح، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا