مکمل بنزین
گزارشخبرداخلی

حضور ایران خودرو و کارمانیا در نمایشگاه خودرو اصفهان 96!

سالن میرداماد چهاردهمین نمایشگاه خودروی اصفهان به سه شرکت خودروسازی ایران خودرو، کرمان موتور و کارمانیا تعلق داشت. حدود نصف این سالن توسط محصولات ایران خودرو اشغال شده بود و در سمتی دیگر دو برند کرمان موتور و کارمانیا کنار هم حضور داشتند.

امسال ایران خودرو کم‌رنگتر از سال‌های پیشین در نمایشگاه خودروی اصفهان حضور داشت و شاید به قولی بتوان گفت که محصولات این گروه خودروسازی چنگی به دل نمی‌زد و از این رو تعداد بازدیدکنندگان در این غرفه نسبت به رقبا کمتر بود.

ایران خودرو همانند سال‌های قبل رنو کپچر، هایما S7 و خودروهای پژو را به غرفه خود آورده بود.

از سوی دیگر کرمان موتور ترفندی بسیار جالب زده بود و حضور اول خود را در سالن میرداماد با خودروهای گروه جک و لیفان شروع کرده و در سالن بعدی محصولات هیوندای را آورده بود. در میان خودروهای جک، تنها مدل جک S3 و جک J4 توجه زیادی را به خود جلب کرده بودند و حسابی سر این شرکت ایرانی شلوغ بود.

گروه کارمانیا هم با آوردن خودروهایی مانند ‌ِBYD S6 شاسی‌بلند و BYD F3 سدان و شاسی‌بلند BYD S7 در این نمایشگاه حضور داشت. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد غرفه کارمانیا نشان دادن ظاهر و درون نمونه شاسی‌بلند BYD S6 بود که به نوبه خود جالب بود. در زیر خودروهای متعلق به گروه خودروسازی ایران خودرو، کرمان موتور (جک و لیفان) و کارمانیا آورده شده است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    می خواستم بدانم این علاکت تعجبی که بعد از تیتر یک، سایت وزین چرخان میگذارد (و در اکثر مطالب هم تکرار میگردد) به چه منظور است؟ از نظر اصول نگارشی، معمولا علامت تعجب در جایی استفاده می شود که موضوع تعجب آمیزی وجود داشته باشد یا موضوعی انتقادی را به صورت طنز و مبالغه بیان کرده باشند.
    آیا این روش به عهده نویسنده محترم است یا مسئولان سایت تصمیم به این کار می گیرند؟

    1. ممنون از تذکر شما دوست عزیز.

      انشالله این موضوع رو اصلاح خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا