مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا در سال 99 خودروهای متفاوتی را ارائه می‌کند

توقف تولید پراید و جایگزین کردن آن با خودروهای دیگر این شرکت به یکی از نقاط قوت سایپا تبدیل شده و وزیر صنعت نیز به آن اشاره کرده است. سایپا که این روزها در تب و تاب تولید محصولات جدید بوده و دستی بر آتش ارائه شرایط پیش فروش مختلف دارد، به زودی محصولات جدیدش را رونمایی کرده و اتفاقات جدیدی را در صنعت خودروسازی کشور رقم خواهد زد.

به گزارش چرخان، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای گفت: گروه خودروسازی سایپا در سال آینده 8 محصول جدید را تولید خواهد کرد. این شرکت در سه سال آینده و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، قدرت رقابتی خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی خواهد داشت. تولیدات جدید این شرکت بخشی از کاستی‌های قبلی را جبران کرده و در زمینه کسب رضایت مردم نیز بهبودهایی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: بیش از 90 درصد قطعات مربوط به خودروهای آینده این شرکت توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شود که نشان دهنده عزم جدی سایپا برای داخلی سازی محصولات است. این خودروساز علاوه بر اینکه توانسته خودروهای باقیمانده در پارکینگ را به صفر برساند، توانسته تولید خود را نیز افزایش بدهد که یک اتفاق قابل توجه محسوب می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا