مکمل بنزین
خبر

معرفی و تفاوت‌های کوپا فلگشیپ با مدل نیوفیس جدید!

ریگان کوپا، اواخر سال 96 با حضور در نمایشگاه خودرو تهران، عرضه محصول خود با نام Coupa به بازار ایران را قطعی کرد. کوپا مونتاژی در ایران، مجهز به موتور 1500 سی سی توربوشارژ است که متصل به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و قادر به تولید 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است.

کوپا که در اوایل با سه تیپ اکسکلوزیو، رویال و فلگشیپ به بازار عرضه شد، از اوایل سال 98 با تیپ جدید خود با نام نیوفیس، فروشش آغاز شد. طبق انتشار اولیه کاتالوگ کوپا نیوفیس توسط ریگان خودرو و سپس شهرخودرو، وجود جک صندوق برقی در این نسخه حتمی بود.

پس از 9 ماه وقفه و تعلل در عرضه مدل نیوفیس و با تولید نمونه اولیه این خودرو شاهد حذف برخی از آپشن ها هستیم که به شرح زیر است:
– حذف جک صندوق برق
– حذف وایرلس شارژر
– حذف سیستم تنظیم الکتریکی ارتفاع چراغ های جلو و تبدیل شدن به مدل دستی
– حذف تنظیم گودی کمر و کاهش سطح تنظیم صندلی از 8 حالت به 6 حالت
– کاهش اندازه نمایشگر آمپر دیجیتالی

البته با توجه به حذف این امکانات در نمونه فیس لیفت و همچنین بدلیل پسوند (نیو) در این نسخه، شاهد اختلاف قیمت 80 میلیون تومانی نسبت به مدل اصطلاحا اولدفیس فلگشیپ هستیم. با این که مدل فلگشیپ همچنان روند تولید خود را ادامه می‌دهد، ولی شنیده ها حاکی از آن است که بزودی (احتمالا از نیمه دوم اسفند 98 یا فروردین 99) مدل سال 99 فلگشیپ به مشتریان تحویل خواهد شد.

طبق گفته برخی از مشتریان این خودرو، شهرخودرو هنوز معوقاتی از خرداد سال 97 دارد و با توجه به گذشت یک سال و دو ماه از وعده تحویل، مشتریان هنوز هم بیش از 18 ماه برای تحویل خودرو صبر کرده و فعلا شرکت توانایی تحویل انبوه این خودرو را ندارد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا