مکمل بنزین
گوناگون

باطرح مفهومی جذاب فورد موستانگ 2030 بیشتر آشنا شوید!

فورد موستانگ یکی از نمادین‌ترین خودروهای به‌اصطلاح پرفورمنس این سیاره است که در طول این سال‌های عمر خود، توانسته علاقه‌مندان و جوانان بسیاری را در کشورهای مختلف به سمت ظاهر فوق العده جذاب و صدای دل‌نشین خودش جذب کند و تبدیل به یک نام نمادین در صنعت خودرو شود؛ اما بدون شک هر خودرویی که تا این اندازه محبوب و نام‌آشنا باشد، در معرض دید طراحان مستقل و ذهنیت خلاق آن‌ها نیز قرار خواهد گرفت. به همین خاطر، این طرح مفهومی از Ankit Ukil، چهره فوق تهاجمی و البته با پیشرانه برقی از این خودرو اسپرت عضلانی را در ده سال آینده به نمایش می‌گذارد.

این طراح گفته است که طرح مفهومی خود را با این هدف طراحی کرده است که بتواند دید جذاب‌تری را از خودروهای خودران در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد. خودروهای خودرانی که روزبه‌روز بیشتر توسعه داده‌شده و به واقعیت نهایی خود نزدیک‌تر می‌شوند. این طراحی نیز می‌خواسته تا تجربه رانندگی با فورد موستانگ و صدای تهاجمی موتور 8 سیلندر این خودرو، در این مسیر، به سمت آینده‌ای نزدیک، کنار گذاشته شود.

البته شاید در این صنعت خودروسازی که با چنین شتاب بالایی، مسیر خود را به سمت آینده پیدا می‌کند، چنین فورد موستانگی تا 10 سال آینده، چندان عجیب هم به نظر نرسد ولی باید دید که آیا فورد، حاضر می‌شود چنین تجربه‌های بی‌نظیری را از مشتریان و علاقه‌مندان این خودرو گرفته و به این زودی، چنین تغییرات شگرفی را بر روی خودروی نمادین خود بزند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا