مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبرداخلی

آغاز تولید JMC S350 توسط ریگان خودرو در ارگ جدید بم + تصاویر اختصاصی از خط تولید

به تازگی تصاویری از خط تولید ریگان خودرو در منطقه ارگ جدید بم توسط یکی از مخاطبان سایت چرخان بدستمان رسیده که نشان دهنده جان گرفتن دوباره خط تولید این خودروساز خصوصی است.


آن طور که در این تصاویر واضح است، ریگان خودرو تولید محدود شاسی بلند JMC S350، را آغاز و احتمالا بزودی روانه بازار خواهد کرد. همچنین احتمال دارد که ریگان خودرو، روند تولید را ابتدا با تیراژ نسبتا بالا باتوجه به روند سطح تولیدی خود آغاز کند.
اما با انتشار این تصاویر معلوم شد که فعلا این شرکت نسخه فیس لیفت نشده را در سال 99 به تولید رسانده و باتوجه به اعلام برخی منابع، امکانات این نمونه با همان نمونه وارد شده برای تست در ایران یکسان بوده و فقط در برخی المان های جزئی، تفاوت دارد.

برای مثال شایعه اضافه شدن ترمز دستی برقی به این خودرو وجود دارد که  باتوجه به آغاز نشدن فرآیند رسمی معرفی این خودرو، نمیتوان صحبتی به میان آورد.

اما با استناد به معرفی JMC S350 در سایت ریگان خودرو، برخی امکانات قطعی این خودرو به شرح ذیل خواهد بود:
– سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– سانروف
– حالت چهارچرخ متحرک
– قابلیت 7 نفره بودن
– دوربین 360 درجه
– دارای سنسور هشدار موانع در عقب و جلو خودرو
– جک برقی صندوق عقب
– مانیتور 8 اینچی و احتمالا دارای نویگیشن
– 6 ایربگ
– آینه تاشو برقی به همراه گرمکن
– صندلی های ردیف اول برقی به همراه گرمکن
– کروزکنترل
– سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
– و …


در بخش فنی خودرو هم میتوان گفت که جی ام سی S350 دارای موتور 2 لیتری توربوشارژ است که با اتصال به گیربکس 6 سرعته ZF، توانایی تولید 202 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر، گشتاور را دارد. همچنین باتوجه به این که این شاسی بلند در میان شاسی بلندهای شاسی مستقل قرار گرفته پس انتظار وزن بالا این خودرو امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. این خودرو با ابعاد 4798 میلی متری در طول، 1895 میلی متری در عرض، 1855 کیلوگرم وزن دارد.
به احتمال زیاد طیف رنگ قابل انتخاب مشتریان فقط دو رنگ سفید و مشکی خواهد بود. اما احتمال وجود رنگ بنفش و یا اصطلاحا بادمجانی نیز قابل انکار نیست.
البته باتوجه به تولید این خودرو و رسیدن به مراحل تکمیل نهایی، هنوز هیچ شرایط فروشی چه بصورت رسمی و چه بصورت غیررسمی از سوی ریگان خودرو اعلام نشده است.

با ورود رسمی این خودرو به بازار، رقبایی چون فوتون ساوانا، زامیاد تیوان و در سطوح بالاتر سانگ یانگ رکستون G4 و هاوال H9 را در مقابل خود خواهد داشت.

اما موضوعی دیگر که ریگان خودرو با آن مواجه شده است و در تصاویر ارسالی نیز وجود دارد، خودرو کوپا است که باتوجه به خریداران به نسبت فراوان، هنوز این شرکت توانایی تحویل این خودرو را نداشته و به بهانه نقص قطعه، هر روز موعدی را برای تحویل به مشتریان اعلام کرده و در تصویر نیز قابل مشاهده است که چهار نمونه اول که مربوط به نسخه فیس لیفت هستند، کسری قطعه کمی داشته و به غیر از این چهار نمونه، بقیه مربوط به نمونه فلگشیپ هستند که با کسری قطعه فراوان رو به رو هستند.

امید است که هرچه سریع تر این خودروها نیز تکمیل شده و به مشتریانی که هر چندوقت یکبار جلو نمایندگی فروش این شرکت، یعنی شهرخودرو اقدام به اعتراض میکنند به خودرو ثبت نامی خود برسند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چینی هم میخواید مونتاژ کنید خواهشا چینی های شناسنامه داری مثل چانگان و گریت وال برید بیارید نه این برند که حتی لوگوش هم یه تقلید کودکانه و سطح پایین از GMC زده!!!

    1. لطفا درباره این برند در سایت های چینی بررسی کنید. پشیمان نخواهید شد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا