مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

طرح فروش فوق العاده سایپا (خرداد 99)

اولین طرح فروش فوق العاده سایپا در خرداد 99 اعلام شد. پیش ثبت نام خودروها از تاریخ 4 خرداد ماه شروع شده است.

توضیحات کامل

در طرح فروش فوق العاده این شرکت قیمت خودروها قطعی تعیین شده زمان تحویل نیز حداکثر سه ماهه بوده و وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد، ضمنا” در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزي شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد. بر این اساس طرح فروش فوق العاده به روش اعتباري محصولات سایپا از ساعت 8 صبح چهارشنبه مورخ 99/03/07 با شرایط ذیل آغاز می گردد و لغایت تاریخ 99/03/14  ادامه دارد.

مشتریان می توانند از تاریخ 99/03/04 نسبت به پیش ثبت نام و احراز هویت و دریافت کلمه عبور اقدام نمایند .

نکات قابل توجه

گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی براي دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتري خودرو نیز الزامی است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی نماید و از همان کارت براي واریز وجه استفاده نماید و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد. کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می گردد باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد. دراین طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از خودرو سازان (ایران خودرو و یا سایپا) ثبت نام نماید و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص گردد که در هر دو خودرو ساز ثبت نام نموده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی می گردد و وجوه واریزي مشتري مسترد می گردد. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

در این روش فروش صرفا” مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا