Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی برخی امکانات و تغییرات جدید ساینا فیس لیفت برای اولین بار در چرخان

مدتی پیش در چرخان برای اولین بار تصویری از ساینا فیس لیفت یا ساینا 99 را منتشر کردیم. در آن متن نیز نگاهی کوتاه به مشخصات احتمالی این خودرو انداختیم اما هم اکنون با توجه به اخبار و تصاویری که در اختیار داریم، می‌خواهیم تا در چند بخش امکانات و تغییرات جدید ساینا فیس لیفت را به شما مخاطبین عزیز معرفی کنیم.

در تصویر زیر آمپر سرعت سنج ساینا فیس لیفت را برای اولین بار در چرخان مشاهده می‌کنید، در اینجا شاهد طراحی جدید کل مجموعه آمپر هستیم. در این بخش نشانگر سرعت و دور موتور کمی به بخش آمپر سایپا شاهین شباهت دارد اما آمپر این دو خودرو با هم یکسان نیست. یک مانیتور دیجیتالی نیز در وسط این آمپر قرار گرفته که کل بخش آمپر نسبت به سابق که در دو مدل ساینا اتوماتیک و ساینا دستی بود، بهتر و زیباتر شده است. در این نمایشگر که بهتر است بگوییم کامپیوتر سفری خودرو است، اطلاعاتی مانند میزان مصرف خودرو، نشانگر باز یا بسته بودن درب خودرو، میزان دمای خودرو، میزان بنزین موجود در باک و… را به اطلاع راننده رسانده تا فرد را از وضعیت خودرو آگاه کند.


اما در ادامه تغییرات ساینا 99، می‌توان نظم دکمه‌ها و طبقه بندی آن‌ها را دید. در این مجموعه جای 8 دکمه قرار دارد ولی به جز 3 دکمه، بقیه مکان‌ها خالی است که احتمالا در آینده امکانات جدیدتری نیز به این خودرو متصل خواهد شد. اما مهم‌ترین نکته در این میان، دکمه اتولایت است . دکمه اتولایت نشانگر افزوده شدن سنسور نور و بخصوص دی لایت یا همان چراغ روز است. این آپشن به‌دلیل استانداردهای 85گانه سازمان استاندارد نصب شده که می‌توان این اقدام را قدمی موثر در محصولات سایپا دید.

دکمه‌های دیگر نیز مانند قبل در محصولات سایپا قرار داشته و فقط در ساینا آپشنال تغییر طراحی و مکان را به خود دیده‌اند. در کنار این دکمه‌ها نیز بخش تنظیم ارتفاع چراغ های جلو است که علی‌رغم وجود خبرهایی مبنی بر اتوماتیک شدن، می‌توان دید که هچنان دستی است.

این امکانات تنها تغییرات ساینا فیس لیفت نسبت به گذشته نیست و در آینده خبرهای جدیدتری از این خودرو را به شما خواهیم داد. پس با ما در چرخان همراه باشید.

1 نظر
  1. Genius می گوید

    تا روزی که خاندان X200 با یه موتور ۱۶ سوپاپ سرحال و یه گیربکس دستکم ۵ دنده DCT نیاد بیرون اینا همون پرایدن که بزک شدن!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.