مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط پیش فروش محصولات جدید سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش محصولات جدید خود یعنی شاهین، کوییک S و ساینا S را اعلام کرد. در این طرح که با موعد تحویل اسفندماه 99 برای محصول شاهین، کوییک S را با موعد تحویل بهمن و اسفندماه 99 و همچنین خودرو ساینا S را با موعد تحویل دی تا اسفندماه 99 به مشتریان عرضه خواهد شد که به ترتیب، پیش پرداخت 80 میلیون تومانی برای خودروی شاهین، 40 میلیون و 800 هزار تومانی برای کوییک S و همچنین پیش پرداخت 39 میلیون و 800 هزار تومانی برای خودروی ساینا S تعیین شده است.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت 8 صبح، روز دوشنبه 23 تیرماه، به مدت 3 روز یا 72 ساعت شرایط فروش محصولات خود را در قالب شرایط پیش فروش آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است که ثبت نام در این طرح پیش فروش تنها از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا امکان پذیر بوده و کسانی که در طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش خردادماه سایپا شرکت کرده و اسم آنان در قرعه کشی انتخاب نشده است، نیاز است که دوباره نسبت به دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کنند.

در این شرایط پیش فروش همچنان برخی محدودیت ها برای ثبت نام کنندگان برقرار خواهد بود. برای مثال سن حداقل 18 سال و دارای گواهینامه معتبر رانندگی باشند، طی 48 ماه گذشته هیچگونه خریدی از شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو نداشته و در حال حاضر پلاک فعال نداشته باشند، قادر به ثبت نام در طرح فروش سایپا خواهند بود. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت. شماره تلفن همراه، شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز شده الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

کد پستی متقاضی ثبت‌نام کننده و کد نمایندگی انتخابی باید از یک استان بوده و در صورتی که مشتری حداکثر سه ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. طرح پیش‌ فروش مذکور با قیمت غیرقطعی بوده و هیچ گونه مبلغی به‌ عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد. ظرفیت ثبت‌نام در روش پیش‌فروش متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است و فهرست نهایی انتخاب‌شدگان از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف سه روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه علی الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اولیه متقاضی منتخب‌ شده ابطال خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا