مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به آخرین آزمایش های بوگاتی دیوو قبل از رسیدن به دست مشتری

تقریباً چیزی حدود دو سال از رونمایی ابرخودروی جذاب بوگاتی دیوو به‌عنوان یک مدل نسخه محدود از طرف برند نام‌آشنای فرانسوی می‌گذرد. خودرویی که بر پایه شیرون ساخته‌شده، تنها 40 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید و هر یک نیز باقیمت بسیار بالای 5.8 میلیون دلار، به فروش خواهند رفت. اکنون و در میانه‌های سال 2020، بوگاتی مشغول تست کردن این خودرو بوده که به معنای آماده عرضه دیوو از طرف این شرکت به مشتریان خود است. در واقع بوگاتی می‌خواهد قبل از این‌که این ابرخودرو به دست مشتریان خود برسد، به‌صورت کامل از صحت عملکردی سیستم‌های مختلف آن، اطمینان پیدا کند.

البته برای انجام مراحل تست این خودرو، بوگاتی یک‌لایه حفاظتی مخصوصی را در نظر گرفته است تا از آسیب رسیدن به بدنه فیبر کربنی این ابرخودروی گران‌قیمت در مقابل آسیب‌های احتمالی، حفاظت شود. این لایه‌های حفاظتی، در درون کابین و زیر خودرو نیز نصب‌شده‌اند تا هیچ‌گونه مواد آسیب‌زایی نتوانند به خودرو آسیب برسانند.

مدیر بخش تولید و لجستیک بوگاتی در کارخانه مولشایم فرانسه این شرکت می‌گوید: «هر یک از خودروها باید به‌صورت سخت‌گیرانه و با استانداردهای بسیار بالایی، مورد آزمایش قرار بگیرند تا بتوانیم از صحت عملکرد و سلامت آن‌ها مطمئن شویم. ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است به بدون نقص و کامل بودن، نزدیک شویم تا خارق‌العاده‌ترین تجربه زندگی فرد با راندن این خودرو، ساخته شود.»

آقای استیو جنی (Steve Jenny) که برای مدت 15 سال است به‌عنوان آزمایش‌کننده خودروهای بوگاتی، مشغول فعالیت است نیز می‌گوید: «من در طول 15 سال گذشته، شغل رؤیایی خود را داشته‌ام.البته این شغل مسئولیت‌های بسیار زیادی نیز دارد» درواقع باید گفت که استانداردها و آزمایش‌های سخت‌گیرانه بوگاتی، دارای یک چک‌لیست با 100 مورد است که این راننده باید با راندن خودروها، آن‌ها را تیک بزند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا