مکمل بنزین
گوناگونخبر

آرایش تهاجمی و فوق جذاب لامبورگینی هوراکان!

ابرخودروی جذاب لامبورگینی هوراکان از زمان معرفی اولیه خود در سال 2014 و در نمایشگاه موتورشو ژنو سوئیس، هم چنان محبوبیت و شهرت خود را به‌عنوان یک نقطه عطف در بن ابرخودروها، حفظ کرده است. این خودرو با موتور 10 سیلندر ایتالیایی، در طی این 6 سال از زمان عمر خود، همچنین یک خودروی محبوب برای شرکت‌های تیونر بوده است تا بتوانند هنر خود را روی آن، اجرا کنند.

این شرکت‌های تیونر، هریک سعی کرده‌اند تا علاوه بر تغییر در طراحی ظاهر خیره‌کننده هوراکان و جذاب‌تر کردن بیش‌ازپیش طراحی خارجی، قدرت و سرعت آن را نیز دستخوش تغییر کنند. این افزودن قدرت به توانایی‌های قلب تپنده 10 سیلندر هوراکان توسط تیونرها، تا جایی بوده است که حتی نسخه‌های تیونینگ شده باقدرت 1,200 اسب بخار نیز از طرف این برندهای به‌اصطلاح افترمارکت (Aftermarket)، دیده‌شده است.

اما اکنون، می‌توانیم یک لامبورگینی هورکان به‌واقع خوش‌چهره و جذاب را مشاهده نماییم که توسط شرکت فیوژن موتور (Fusion Motor) طراحی‌شده و با کیت بدنه فیبر کربنی خود، تبدیل به یک هیولای جذاب شده است.

همان‌گونه که می‌توان در تصاویر نیز مشاهده کرد، این کیت بدنه، به‌کلی ظاهر آن را دستخوش تغییر کرده است. بر اساس گفته‌های خود فیوژن، این کیت بدنه با خطوط بدنه تهاجمی، دیفیوزر قسمت عقب و ترکیب رنگ جذاب، توانسته یک چهره دیگری از هوراکان را برای ما به نمایش بگذارد. همچنین کاهش وزن نهایی خودرو به خاطر استفاده از فیبر کربن در بدنه نیز از دیگر مزیت‌های این هوراکان خوش‌چهره محسوب می‌شود.

تغییر در سپر جلویی، سپر عقب، بخش‌های کناری بدنه خودرو، رینگ‌ها، ترکیب رنگی جذاب، کاپوت کاملاً جدید نسبت به نسخه اورجینال هوراکان، باله و دیفیوزر قسمت عقب ازجمله مواردی هستند که می‌توانیم برای این نسخه از شرکت فیوژن موتور، از آن‌ها نام ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا