مکمل بنزین
رپورتاژ

آقای مندلیف

میگویند آقای مندلیف به خاطر جدول تناوبی عناصر نامزد دریافت جایزه نوبل شیمی بود ولی به دلیل اینکه بعضی افراد کار او را خیلی مبتکرانه نمیدانستند به این جایزه دست نیافت. اما شهرت جدول تناوبی او زمانی زیاد شد که در جدولش جاهای خالی گذاشته بود و پیش بینی کشف عناصر دیگه ای را کرده بود که دقیقا درست از آب درآمد.

حال مندلیف در ایران یک عطرساز است و اینکه لوگوی شرکت مندلیف بیانگر کدام عناصر بوده و چه ارتباطی به صنعت عطرسازی دارد، رازی است که شاید بعدا بر ملا گردد.
ادکلن مندلیف با استفاده از اسانس های اصل فرانسه و سایر نقاط جهان با فرمولاسیون مخصوص مندلیف تولید می‌شود. این بدان معنی است که هانطور که به دنبال محصول با کیفیت است، با بیشتر کردن غلظت اسانس، ماندگاری و پخش بو را در محصول خود بالا برده است.

مندلیف ادکلن فیک درست نمی‌کند، ادکلن خود را با رایحه هایی کاملا مشابه ادکلن‌های اصل می‌سازد و برای اینکه به مشتری هم بگوید مشابه کدام ادکلن را ساخته اسم آن برند را نیز روی شیشه خود درج نموه است.

از طرف دیگر، بسته بندی در صنایع خرد ایران همیشه مغفول مانده و اخیرا نگرش ها به آن در حال تغییر است. اینجا نیز شرکت مندلیف، به این موضوع توجه زیادی کرده و سلیقه مرد و زن ایرانی را به شکل خوبی پاسخ داده و انتظار او را برآورده ساخته است.

در کنار همه این موارد، مندلیف بر این باور است خدمات جانبی که ارائه میکند نیز به همان اندازه محصولی که تولید می‌کند مهم است که برخی از آنها در ادامه مطلب بیان شده است.

پس ادکلن با کیفیت در کنار انتخاب بسته بندی‌های متنوع و شیک و مشاوره کارشناسی در حوزه عطر و ادکلن چیزی است که مندلیف فقط در گام اول به شما می‌دهد.

مندپِیکستر چیست

مندپیکستر یعنی پِیک تستر مندلیف. اسم عجیبی دارد ولی بسیار کاربردی است.

شرکت مندلیف در نظر دارد پیک اختصاصی خود را به صورت تمام وقت برای ارائه تستر رایگان عطر و ادکلن به مشتری در سطح شهر تهران، بکار گیرد. به هر حال شما به عنوان مشتری ممکن است برای خرید کالایی مثل عطر و ادکلن احتیاج داشته باشید تا قبل از خرید آن را بو کرده و بعد از اطمینان از انتخاب خود، خرید را انجام دهید. در این حالت مندپیکستر در خدمت شما خواهد بود. این سرویس به زودی راه اندازی شده و از آن پس شما قادر خواهید بود روز و ساعت مورد نظر خود را انتخاب نموده و منتظر رسیدن پیکستر ما باشید. آنگاه با خیال راحت چند مورد عطر خود را بو کرده و در صورت تمایل به راحتی یا از طریق سایت یا از طریق خود آقای پیکستر سفارش دهید.

این سرویس مخصوص شهر تهران است.

سمپل عطر مندلیف

سمپل مندلیف همانطور که از اسمش پیداست نمونه ای کم حجم (1 یا 2 میل) از محصولات مندلیف خواهد بود که در کنار سایز 100، 45 و 14 میل به فروش می رسد. این یعنی وقتی شما به عنوان مشتری میخواهید یک محصول را خریداری کرده اما، در انتخاب مردد هستید ابتدا سمپل را حداقل به تعداد 6 عدد سفارش داده و استفاده میکنید و بعد در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را سفارش می دهید. نکته دیگر سمپل این است که برخلاف سایر محصولات روتین ما، جعبه ندارد. همچنین در بسته های 100 و 45 میل ما یک عدد سمپل به عنوان هدیه در اختیار تان قرار خواهد گرفت که حتی در صورت تصمیم به استرداد کالا ،سمپل در اختیار خودتان خواهد ماند. این سرویس برای کل کشور فعال است و هزینه ارسال آن از طریق پیک پیشتاز رایگان است.

رزرو روز خاص

سرویس رزرو روز خاص به زودی در مندلیف راه اندازی خواهد شد. کاربرد این سرویس عبارتست از امکان سفارش محصول برای اینکه در یک روز خاص آنرا دریافت نمایید.

قبلا امکان ارسال سفارش خود به آدرس شخص دیگری امکان پذیر بود. حالا زمان نیز در اختیار خودتان است یعنی به طور مثال شما میخواهید دوست یا همسرتان را غافلگیر کنید و یک ادکلن خشبوی خاطره ساز را برایش هدیه گرفته و در روز تولد او در محل کارش به او هدیه بدهید. برای اینکار دیگر لازم نیست نگران زمان بندی و برنامه ریزی دقیق و استرس دقیقه نود باشید. کافی است سفارش خود را در مندلیف ثبت کنید و بقیه کارها را به ما بسپارید. مندلیف برای این خدمات هیچ هزینه اضافی دریافت نخواهد کرد. این سرویس مخصوص شهر تهران است

رویه های بازگرداندن کالا در مندلیف
در راستای اعتماد به مشتری و بالا بردن رضایت وی امکان استرداد سفارش در مندلیف فراهم است.
طبعا این امر در صورتی امکان پذیر است که ادکلن خریداری شده استفاده نشده باشد. برای این منظور ما در هنگام بسته بندی سفارش، دقیقا از همان ادکلن مورد نظر روی کاغذ تستر، یک اسپری کرده و آنرا نیز به همراه محصول درون جعبه قرار می‌دهیم.

با این کار سه منظور را دنبال کرده ایم. اول اینکه از سالم بودن محصول ارائه شده اطمینان حاصل می کنیم. دوم با توجه به درج تاریخ ثبت سفارش روی کاغذ تستر، مشتری متوجه میزان ماندگاری ادکلن انتخابی خود خواهد شد.
همچنین به مشتری این امکان را می‌دهیم با بو کردن کاغذ تستر دیگر احتیاجی به باز کردن ادکلن خود نداشته باشد تا در صورتی که تصمیم به عودت آن گرفت از شرایط بازگرداندن خارج نشود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا