مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش خودرو JMC S350 به صورت محدود اعلام شد + زمان تحویل

به تازگی اخباری در فضا محازی منتشر شده است که نشاندهنده آغاز فروش محدود محصول جدید ریگان خودرو، یعنی JMC S350 است. گرچه که نسل جدید این خودرو در کشور چین رونمایی شده و ما نیز در سایت چرخان به بررسی آن پرداختیم، ولی در این بین مشخص شد که این شاسی بلند با امکانات و چهره قبلی وارد بازار کشور خواهد شد.


ریگان خودرو در سال 96 اقدام به واردات دو نمونه از نسخه S350 به کشور نمود تا تست های تطبیق پذیری را بر روی این خودرو انجام دهد، ولی با بروز مشکلاتی چون انواع تحریم ها، تولید این خودرو به سال 99 موکول شد.

این خودرو که چندی است به خط تولید این شرکت افزوده شده است، گویا در مرحله اول فقط 55 دستگاه از خودرو S350 مونتاژ شده است. با برخی پیگیری های انجام شده، به این نتیجه رسیدیم که قیمت این خودرو، یک میلیارد و چهل میلیون تومان است. همچنین زمان تحویل را نیز، حدود 30 روز کاری اعلام شده است.

البته که قیمت اعلامی توسط این شرکت نسبت به قیمت جهانی این خودرو، بسیار گران محسوب شده و با توجه به نوع حضور رقبا این خودرو در بازار کشور، انتظار فروش بسیار کم را داریم.

اما جای سوال این است که باتوجه به داشتن معوقات شرکت ریگان خودرو درباره خودرو کوپا، چرا این شرکت طرح تبدیلی را برای رضایت مشتریان پیشین خود به آنها اعلام نکرده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا