مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید انبوه نسخه جدید ام وی ام X33s در شرکت مدیران خودرو آغاز شد + تصاویر پارکینگ

حدود یک ماه پیش بود که شرکت مدیران خودرو به مشتریان برخی خودروهای این شرکت، پیامکی مبنی بر تعویق تحویل برخی محصولات خود تا 3ماه آینده را ارسال کرد. در پی این اقدام، مشتریان این شرکت با ارسال برخی نامه، نارضایتی خود را اعلام کردند. اما به تازگی ویدئویی را از برخی مخاطبین دریافت کردیم که این ویدئو از پارکینگ اختصاصی شرکت مدیران خودرو در منطقه ارگ جدید بم گرفته شده است.

البته در این ویدئو شاهد وجود برخی محصولات و همچنین وجود چندین دستگاه از نسخه جدید MVM X33s هستیم. همچنین باتوجه به وجود برخی حساسیتها، از انتشار این ویدئو در این خبر معذوریم. اما بهتر است بدانید که وجود نسخه جدید خودرو X33s در پارکینگ این شرکت، بیانگر آغاز تولید انبوه و یا حتی آزمایشی است. اما با این وجود شاهد هستیم که همچنان با وجود رسیدن موعد تحویل، اما شرکت مدیران خودرو، هنوز اقدامی برای تحویل این خودرو به مشتریان را نکرده است.

اما همانطور که در تصویر مشاهده کردید، چندین دستگاه خودرو ایکس33 اس در محوطه پارکینگ مدیران خودرو وجود دارد. اما اغلب این x33Sها دارای رنگ بدنه سفید بوده و چند دستگاهی هم با رنگ خاکستری وجود دارد. این احتمال وجود دارد که این شرکت نسخه جدید x33 را با طیف رنگی سفید، خاکستری و مشکی در مرحله اول در خط تولید خود به مرحله مونتاژ برساند. زیرا باتوجه به اینکه بخش ام وی ام مدیران خودرو، چندی پیش نسخه جدید 315 یا همان 315 پلاس را دقیقا با این طیف رنگی مونتاژ کرده بود و ما نیز در آینده نزدیک، به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

امید است که این شرکت روند تحویل را بزودی آغاز کند. اما این احتمال داده میشود که باتوجه به تعطیلی برخی نمایندگی این شرکت باتوجه به رسیدن تعطیلات تابستانی خودروسازان، روند تحویل، بعد از 15 شهریورماه امسال آغاز شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا