Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ام وی ام تیگو5 توربوشارژ، بزودی وارد ایران می شود + مشخصات

چندی پیش بود که ما در سایت چرخان به معرفی برخی محصولات جدید شرکت مدیران خودرو که در امسال به بازار کشورمان ورود خواهند کرد، پرداختیم. اما در آن خبر، به ورود نسخه جدید چری تیگو5 پرداختیم. گرچه که دیگر لوگو تیگو5 از چری به ام وی ام تغییر یافته است، اما احتمالا شرکت مدیران خودرو قرار است تا بزودی و همزمان با تغییر رسمی لوگو چری به ام وی ام، نسخه توربوشارژ تیگو5 را نیز روانه بازار کند.

اما باز هم در جریان پست جدید شرکت مدیران خودرو در وبگاه خود با شعار ((چست و چابک در برابر ستبر و تنومند)) و در زیر تصویر ام وی ام تیگو5، درج کرده است، میتوان فهمید که این شرکت، احتمالا قرار است تا تیگو5 توربو را بزودی روانه بازار کشورمان بکند.

شاید برایتان سوال باشد که با تغییر موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و جایگزینی آن با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ، آیا امکاناتی هم به این خودرو افزوده خواهد شد؟ در جواب میتوان گفت که باید دید شرکت مدیران خودرو چه نسخه از تیگو5 توربوشارژ را به بازار عرضه خواهد. زیرا در کشور چین تیگو5 در بالاترین مدل، دارای سقف پانورامیک است. احتمالا شرکت مدیران خودرو با عرضه نسخه سقف پانورامیک، این خودرو را جایگزینی نسخه اولیه چری تیگو7 که در سال 1396 در کشور عرضه شد، بکند.

احتمالا و با توجه به نوع گیربکس تیگو5 توربوشارژ در چین، این خودرو به گیربکس 7 سرعته CVT متصل شود. اما برخی اخبار ضد و نقیضی درباره نصب گیربکس دوکلاچه 6 سرعته به گوش رسیده است. بطوریکه موتور 1.5 لیتری توربوشارژ این خودرو با اتصال به این گیربکس توانایی تولید 147 اسب بخار، قدرت و 210 نیوتن متر، گشتاور خواهد داشت.

از امکانات ام وی ام تیگو5 میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مانیتور 10 اینچی (در نسخه فول)
  • گرمکن صندلی در ردیف اول
  • کروزکنترل
  • سقف پانورامیک (احتمالی و در مدل فول)

اگر تیگو5 با این مشخصات وارد بازار کشورمان شود، قطعا بازار رقبایی همچون جک S5، هایما S7 توربوشارژ و… را به چالش خواهد کشید.

تیگو 5 چری

داستان تست تیگو5 توربو در ایران

اوایل سال 97 بود که به همراه دو دستگاه چری آریزو6 که برای انواع تست تطبیقی و همچنین بازارسنجی وارد کشور شده بود، یک دستگاه چری تیگو5 توربوشارژ نیز همراه با پلاک گذرموقت، دو خودرو مذکور را همراهی کرده و احتمال داده شد که در آینده نزدیک تیگو5 هم به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ سری اکتکو متصل خواهد شد.

 

4 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    خلایق هر چه لایق . مقصر خود ملت ایرانن که اجازه میدن یه عده از خدا بی خبر مال مردم خور اینجوری سوارشون بشن . خودروهای بنجول چینیو با قیمتهای نجومی بهشون بفروشن . تازه پیش خریدم بکند و براش برن تو صف

  2. ناشناس می گوید

    ببینیم تیگو۵ توربو شارژ خوبه یا نه

  3. امیرطاها می گوید

    ببینیم تیگو۵ توربو شارژ خوبه یا نه

    1. سیدعلی سیدهاشمی می گوید

      انشاءالله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.