مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط پیش فروش انواع کامیونت برند جک توسط شرکت آرین پارس موتور اعلام شد

صبح امروز شرکت آرین پارس موتور به عنوان تولیدکننده انواع کامیونت جک، شرایط فروش این محصولات را اعلام کرد. در این شرایط فروش اعلام شده، شرایط انواع مدل ۶، ۸.۵ و ۹ تن کامیونت جک به دو صورت فروش قطعی و غیرقطعی اعلام شده است.

در این طرح که بصورت قطعی است، انواع کامیونت 6، 8.5 و 9 تن به ترتیب و با قیمت متفاوت 750، 780 و 820 میلیون تومان عرضه شده و پیش پرداخت نیز از 450 تا 492 میلیون تومان توسط این شرکت تعیین شده است. در ضمن برای تکمیل وجه و خرید کامل نیز دو روش نقدی و لیزینگی اعلام شده است. موعد تحویل این کامیونت نیز 90 روز کاری اعلام شده و سود مشارکت نیز 15 درصد و سود انصراف 12 درصد اعلام شده است.

آن دسته از افرادی که قصد خریداری از این محصولات را از شرکت آرین پارس موتور دارند، میتوانند با مراجعه به انواع نمایندگی این شرکت و همچنین با مراجعه به درگاه اینترنتی این شرکت، از آخرین اطلاعات منتشر شده دریاره انواع کامیونت جک مطلع شوند.

در زیر نیز تصویر شرایط فروش منتشره توسط این شرکت در زیر قابل مشاهده است.


 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا