مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبرداخلی

جدیدترین جزئیات جک X7 کرمان موتور (اختصاصی چرخان)

پس از انتشار خبر قبلی مبنی بر ورود برخی نسخه جک X7 برای گذراندن انواع تست تطبیقی، حال اخبار و تصاویر دیگری نیز بدستمان رسیده که برخی جزئیات امکاناتی این خودرو را روشن کرد. بهتر است بدانید که باتوجه به تصاویر دریافتی، دو دستگاه خودرو جک X7 وارد کشور شده است.همانطور که در تصویر مشاهده کردید، مکان قرارگیری رادار کروزکنترل هوشمند در این نسخه حذف شده است. همچنین باتوجه به نبود جای سنسور نقاط کور در عقب و جلو خودرو، پس میتوان حدس زد که این سنسور نیز از جک X7 نیز حذف شده است. البته شایان ذکر است که پس از آغاز تحریم ظالمانه، برخی خودروسازان موجود در کشور، باتوجه به عدم دریافت برخی قطعات خاص که سازندگان آن قطعات از کشور آمریکا بود، از انواع خودروها حذف شد.

در بخش دکمه خودرو نیز مشاهده گردید که در نسخه احتمالی مونتاژی در ایران، امکاناتی همچون جک برقی صندوق عقب، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، گرمکن فرمان و… موجود است. ولی این را نیز به شما بگوییم که باتوجه به سبک جدید شرکت جک در بکاربردن تنظیم و یا فعالسازی برخی امکانات در مانیتور خودرو، هنوز نمیتوان بطور قطع از امکانات نسخه تولیدی صحبتی به میان آورد.

اما جای شکر دارد که هنوز دسته دنده گیربکس بصورت موس است. همچنین ادوات تنظیم و کنترل تهویه مطبوع نیز بصورت لمسی بوده و مانیتور نیز بصورت استاندارد جدید طراحی شرکت جک در مکان خود قرار گرفته است. ترمز دستی برقی و اتوهلد نیز در این خودرو وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که دکمه زیر ترمز دستی برقی این خودرو، اتوهلد است یا اتوبریک. زیرا پیش از این در خودروهای چینی دیگری مانند کوپا و…، دکمه اتوهولد بصورت اتوبریک بود.

در زیر نیز میتوانید برخی تصاویر جدید نسخه موجود در کشور را مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا