مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت چانگان CS95 با تغییرات ظاهری معرفی شد

چانگان CS95 شاسی‌بلند بزرگ سه ردیفه‌ای است که نسخه پیش‌تولید آن برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن 2016 معرفی شد و پس از نمایش نسخه تولید آن در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2016، در سال 2017 راهی بازار چین شد. این خودرو در سال 2018 فیس‌لیفتی را تجربه کرد و ظاهر مدرن‌تری به خود گرفت. حال CS95 برای دومین بار فیس‌لیفت شده و انتظار می‌رود تا حدود یک ماه دیگر به بازار عرضه شود. ممکن است این نسخه جدید به CS95 پلاس تغییر نام دهد.

چانگان CS95 مدل 2023 به جلوپنجره چهارگوش جدیدی مجهز شده که داخل آن با عناصر تزئینی کرومی پر شده است. یک نوار پهن نیز بالای جلوپنجره کار شده که چراغ‌ها را به هم متصل کرده و لوگوی بزرگ چانگان در میانه آن جای گرفته است. در عقب حجم تغییرات کمتر بوده و مهم‌ترین تغییر آن مشکی شدن چراغ‌ها است. البته در اینجا سپر هم بازطراحی شده و چهار سر اگزوز افقی در آن کار شده تا حس اسپرتی را افزایش دهد.

در پروفیل جانبی، ستون D مثل قبل مشکی‌رنگ است و حالت سقف شناور را ایجاد می‌کند. این کراس‌اوور بزرگ چینی که روی رینگ‌های پنج پره دوبل قرار گرفته، 4,949 میلی‌متر طول، 1,940 میلی‌متر عرض و 1,805 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن برابر با 2,810 میلی‌متر است. چانگان در داخل این ماشین اما تغییری ایجاد نکرده که این یعنی همچنان شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی و غربیلک فرمان سه پره هستیم. این خودرو به سه ردیف صندلی با ترکیب 2+3+2 مجهز است.

CS95 جدید از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می‌کند که 234 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است که برخلاف بسیاری از کراس‌اوورهای چینی، نیرو را به هر چهارچرخ می‌فرستد. قیمت پایه چانگان CS95 از حدود 170 هزار یوآن معادل 25 هزار دلار آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا