Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی فیس‌لیفت فیات Fiorino با چهره‌ای خندان!

فیات نسخه فیس‌لیفت شده Fiorino را با تغییراتی اندک در بدنه معرفی کرد. کمپانی فیات، تصمیم به عرضه این خودرو در بازار اروپا دارد. نسل سوم Fiorino در سال 2007 معرفی شد و حدود 370 هزار دستگاه  از آن به فروش رفت. حالا پس از گذشت 9 سال، نسخه جدید و 2016 آن با چهره‌ای جدید و خندان روانه بازار می‌شود. فیس لیفت Fiorino بسیار ساده بوده و ما فقط در قسمت جلو شاهد تغییراتی هستیم . در این قسمت سپر جلو  تغییر شکل داده و چراغ‌ها دوباره طراحی شده‌اند.

1819906235562585458

فضای داخلی Fiorino از نظر ظاهری بهبود یافته و فرمان و دستگیره‌های جدیدی برای این ون ایتالیایی در نظر گرفته شده است. یک صفحه نمایش 5 اینچی جدید و مجهز به سیستم ناوبری ماهواره، بلوتوث و رادیو دیجیتال نیز بر روی داشبورد قرار گرفته است.

2016-fiat-fiorino

اما مهمترین نکته درباره Fiorino جدید، استفاده از موتورهایی با استاندارد آلایندگی یورو 6 در این خودرو است. فیات Fiorin با یک موتور بنزینی 1.4 لیتری با توان 77 اسب‌بخار عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به موتورهای دیزلی می‌توانند این خودرو را با دو موتور 1.3 لیتری و توان‌های 80 و 95 اسب‌بخار خریداری کنند.

فیات Fiorino یکی از ون‌های محبوب اروپایی‌ها برای حمل بار و سفرهای بین شهری بوده و گنجایشی 2.8 متر مکعبی دارد. ویژگی دیگر Fiorin، باز شدن کامل درب عقب آن به میزان 180 درجه است.

هر دو مدل بنزینی و دیزلی Fiorino، به امکاناتی مانند؛ ABS، EBD، ESC، HBA، ASR، سنسور پارک و کیسه هوای جانبی مجهز شده‌اند. فیات بزودی قیمت Fiorino را اعلام کرده و از اواسط ماه آوریل اقدام به گرفتن سفارشات مشتریان اروپایی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.