مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانهتحلیلیخبر

پیکاپ ترالرد در شرکت ریگان خودرو مشاهده شد + ویدیو

چندی پیش حضور نسخه‌های اولیه پیکاپ ترالرد که تحت برند ZX AUTO بود، اعلام کردیم. در آن زمان که تصاویر این خودرو، بدلیل بازدید استاندار کرمان از خودروسازان بخش خصوصی منطقه ارگ جدید بم گرفته شده بود، هنوز بطور رسمی مشخص نبود که صاحب ترالرد کدام خودروساز خصوصی کشور است؛ به همین دلیل، پایگاه خبری چرخان از نام بردن احتمالی شرکت واردکننده این خودرو خودداری کرد تا به جواب قطعی برسد.

پس از انتشار این خبر، رسانه‌های دیگر نیز از حضور احتمالی این خودرو در محوطه کارخانه ریگان خودرو نام برند. ولی پس از مدتی اندک، شرکت ریگان خودرو با انتشار تکذیبیه‌ای به رسانه‌ها، حضور ترالرد را رد کرد.

اما به تازگی ویدیو و تصاویری بدستمان رسیده که گویا تکذیبیه شرکت ریگان خودرو درست نبوده و پیکاپ زد-ایکس ترالرد برای این شرکت است. طبق اطلاعات اولیه، فعلا دو نسخه از ترالرد در شو روم و کارخانه ریگان خودرو با دو رنگ زرد و آبی دیده شده است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده کردید، نام اختصاری RVCO که مخفف شرکت ریگان خودرو است، برروی ترالرد نصب شده است. پیش از ریگان خودرو، بهمن موتور نیز به سراغ ترالورد رفته بود و این پیکاپ سایز بزرگ را در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران سال ۱۳۹۶ در معرض دید عموم قرار داد. همچنین بهتر است بدانید که کمپانی ZX AUTO یکی از شرکای بهمن موتور بوده و در حال حاضر پیکاپ کاپرا2 از محصولات این سازنده در خط تولید بهمن درحال مونتاژ است.

با مشاهده و فهم این موضوع، می‌توان متوجه شد که احتمالا با انصراف بهمن، قرار است تا ریگان خودرو تولید ترالرد را از آن خود کند. البته فعلا این شرکت درحال ارزیابی شرایط بوده و گویا احتمالا در آینده و باتوجه به تامین منابع، ترالرد به خط تولید این شرکت اضافه می‌شود.اما جدا از این مسائل و باتوجه به قولی که در تیتر این متن داده شده بود، برای اولین بار، ویدئو حضور هردو نسخه ترالرد در ایران که برای ریگان خودرو است، می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

معرفی کوتاه

این خودرو دارای یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ بوده که باتوجه به وجود دو نوع گیربکس اتصالی در مدل‌های مختلف مانند شش سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک، توانایی تولید 204 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت. همچنین باتوجه به ابعاد بزرگ ترالرد، قطعا این پیکاپ دو دیفرانسیل است.

همچنین 5341 میلی‌متر طول این پیکاپ نشان می‌دهد که با خودروی بزرگی روبرو هستیم که ارتفاع مناسب 1845 میلی‌متری دارد. اما وزن زیاد این خودرو عملکرد ترالرد را قطعا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از امکانات مهم پیکاپ ترالرد، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

•سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش
•سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
•ترمز دستی الکترونیکی (در نمونه فول)
•تریم چرمی صندلی ها
•مانیتور لمسی به همراه دوربین 360 درجه
•باز و بسته کردن آینه ها بصورت برقی
•دارای سنسور هشدار موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو
•چهار چرخ متحرک
•کروزکنترل
•و…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا