مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسیتماشاخانه

تست خاص: بررسی ویدیویی چری تیگو 5

پس از آنکه بررسی هایما S7 توربو را با همکاری سالار ریویوز منتشر کردیم، حال به سراغ یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و نسبتا قدیمی در بازار کشورمان یعنی چری تیگو 5 آمدیم، خودرویی که در ابتدا با قیمتی در حدود 70 تا 80 میلیون تومان وارد بازار شد اما امروز نمایندگی مدیران خودرو، بهایی بیش از 700 میلیون تومان را برای فروشش طلب می‌کند!

همچون قبل، تلاش کردیم تا یک نقد منصفانه را انجام دهیم، چرا که متاسفانه درصد بسیار زیادی از بررسی‌هایی که امروزه در میان رسانه‌های مختلف و به‌خصوص برای خودروهای تازه وارد انجام می‌گیرد، به سفارش و یا پشتیبانی عرضه کنندگان این خودروها در داخل کشورمان تهیه شده و برای همین از واقعیات موجود تا حد زیادی به دور هستند.

در واقع کاربران با مشاهده اکثر ویدیوهای به اصطلاح بررسی، قادر به دریافت اطلاعات واقعی و به دور از تعصب و جانبداری نیستند و آن چیزی را می‌بینند که نمایندگی و عرضه کننده آن محصول، دوست دارد تا بیان شود. این بررسی‌ها اغلب با حذف یا کمرنگ نشان دادن معایب و بولد کردن مزایا به نمایش درمی‌آید و حتی گاهی به جز بیان یک سری ویژگی‌ها و مشخصات به همراه تصاویر رنگارنگ و جذاب بصری، چیز خاصی برای ارایه ندارد.

نتیجه چنین مدل از بررسی، باقی ماندن مشتری در تاریکی و حتی بدتر از آن، سوق دادنش به سوی مسیری اشتباه بوده که در پایان می‌تواند منجر به یک انتخاب اشتباه در خرید شود، مساله‌ای که با توجه به قیمت بسیار بالا و عرضه محدود خودرو در کشورمان، تبعات جبران ناپذیری برای مصرف کننده نهایی خواهد داشت.

حال بدون هیچ حرف و حدیث اضافه، از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای ویدیوی بررسی چری تیگو 5 بنشینید و این را بدانید که این تست خاص، به‌صورت کاملا مستند و واقعی تهیه شده و با پشتیبانی شما عزیزان، به سراغ محصولات دیگر هم خواهیم رفت.

این ویدئو با همکاری پیج اینستاگرامی سالار ریویوز انجام شده است: salar.reviews@

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. داداش کدوم ماشین رو دوس داری ؟ کدوم ماشین بنظرت خوبه ؟ برو همونو بررسی کن خداوکیلی انقدر خودتو اذیت نکن :))))))

  2. جمع بندی بررسی شما اینجوری بود سلام اه اه تیگو خداحافظ

  3. بد نیست بررسی این خودرو رو در یوتیوب و مقایسه اونو با هیوندای creta ببینید

  4. کسی که اومده کارشناسی کنه چرا همش میگه
    چیزی نگم بهتره من که متوجه نمیشم

  5. لطفا تیگو 7 را هم بررسی کنید. به نظم با توجه به رنج قیمتی و امکانات و طراحی برای بررسی جالب باشه!

  6. خیلی صادقانه بود، با ۵۵۰ تومن یه سراتو ۹۵ بخرین حالشو ببرین

  7. جناب گلکار. شما باید در نحوه حرف زدنت یه تجدید نظری انجام بدی من هرچی بررسی ازت دیدم رنجیدم در حالی که هیچکدوم از این ماشینایی که بررسی کردی را نداشتم.

    1. سلام دوست عزیز،
      بررسی کننده که میبینید آقای گلکار نیستند؛ ایشون اقای سالار هستند و انتهای متن آدرس پیجشون نوشته شده

  8. متاسفم برای این نوع حرف زدنتون
    خودتون کدوم کشور هستین که میگین ایرانی جمعیت اینجوریه اونجوریه

  9. من خودم از نزدیک ماشینو بررسی کردم واقعا یه کارشناسی مزخرف انجام دادی انگار یه دل پر از مدیران خودرو داری که میخوای تخریبش کنی بخصوص اونجا که میگی صندوق تو مایه های ۲۰۶ است من خودم ۲۰۶ دارم این چرت پرتا چیه میگی همون صندوقش ۳ تا ۴ برابر ۲۰۶ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا