مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش مختلف وانت کارا با قیمت جدید اعلام شد

به تازگی شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی و پیش فروش با قیمت قطعی وانت کارا را در دو نسخه اعلام کرد. طبق اعلام بخشنامه فروش، این طرح از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 3 خردادماه سال 1400 آغاز شده و تا ساعت 13 روز پنجشنبه 13 خردادماه امسال و یا تا زمان تکمیل ظرفیت مهلت خواهد داشت.

در شرایط فروش منتشره، قیمت و شرایط وانت کارا با دو نسخه تک و دو کابین و در تیپ 3 اعلام شده که طبق آن، نسخه تک کابین تیپ 3، 220 میلیون تومان و مدل دو کابین تیپ 3 هم 238 میلیون تومان قیمت دارد. هم‌چنین موعد تحویل نیز هفته سوم مردادماه 1400 ذکر شده است. البته بهتر است بدانید که رنگ‌های قابل عرضه برای این وانت، سفید، نقره‌ای و نقرآبی است.

اما در نوع شرایط که همان پیش فروش با قیمت قطعی می‌باشد، مشتریان باید در نسخه تک کابین، پیش پرداخت 110 میلیونی و برای نسخه دو کابین پیش پرداخت 119 میلیون تومانی را به حساب شرکت بهمن موتور واریز کنند. لازم به ذکر بوده که در این دوره از شرایط پیش فروش، 13 درصد سود مشارکت و 10 درصد هم سود انصراف در نظر گرفته شده است. قیمت این وانت در هردو نسخه با قیمت در نظر گرفته شده برای طرح فروش نقدی یکسان است. موعد تحویل هم هفته چهارم شهریورماه امسال بوده و طیف رنگی قابل ارائه هم سفید، نقره‌ای و نقرآبی هست.

در زیر هم تصویر انواع شرایط فروش وانت کارا که توسط شرکت بهمن موتور منتشره شده، قابل مشاهده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا