مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

«آیا نگران کثیفی مبلمان خود هستید؟ برای از بین بردن لکه‌های روی مبل خود چکار کنیم؟»

آیا مبلمان لکه دار چهره منزل شما را زشت کرده و شما از دعوت میهمان به منزل تان خجالت می کشید؟ شست و شو مبل با شامپو فرش نتوانسته به خوبی مبلمان منزل شما را تمیز کند و لکه ها هنوز بر روی آن باقی مانده است؟ به تازگی مراسم عروسی و تولدی را در منزل تان برگزار کرده اید و حال با چهره پلشت مبلمان مواجه شده اید؟ نگران نباشید. کیان پاک اینجاست تا با ارائه خدمات مبلشویی ، مبلشویی در منزل را برای شما عزیزان انجام داده و دیگر نیازی نیست نگران چگونگی تمیز کردن مبلمان و مبلشویی نباشید.

مبل شویی و مبلشویی در منزل

مبلمان یکی از مهم ترین اسباب هر منزلی است که تاثیر به سزایی بر روی دیزاین خانه دارد. شما با تغییر در چینش و تغییر رنگ مبلمان خود می توانید فضای منزل خود را دل باز تر و بزرگ تر جلوه دهید. پس نمی توان از اهمیت وجود آن ها در منزل چشم پوشی کرد.

مردم ترجیح می دهند که از مبلمان خود به خوبی نگهداری کنند تا کمتر مجبور به تعویض آن ها شوند. چرا که قیمت مبلمان زیاد است و نمی توان زود به زود اقدام به خرید مبلمان جدید کرد. در اینجاست که اهمیت مبل شویی و خدمات مبلشویی بیش از پیش پررنگ می شود. افراد سعی می کنند با تمیز نگه داشتن مبلمان و نگهداری درست از آن ها، طول عمر مبلمان را افزایش دهند. اما همیشه همه چیز آن طور که ما دوست داریم پیش نمی رود و مبلمان ما دچار آسیب شده و کثیف می شوند.

شرکت کیان پاک سعی دارد با ارائه خدمات مبلشویی و تعمیرات مبلمان منزل، هزینه های شما مبنی بر خرید مبلمان جدید را بکاهد. هم چنین مبلشویی در منزل هزینه های رفت و آمد و آسیب دیدن مبلمان را به صفر می رساند.

خدمات مبلشویی و مبلشویی در منزل همیشه از پر طرفدار ترین، خدمات شرکت کیان پاک می باشد. این درخواست با نزدیک شدن به نوروز افزایش نیز می یابد. در نتیجه شرکت ما سعی می کند تا خود را قوی تر کرده تا بتواند پاسخگوی نیاز هر مشتری که با ما تماس می گیرد باشد و رضایت مشتری را جلب کند.

چرا مبلشویی در منزل؟

در گذشته اگر شما قصد داشتید که مبلمان منزل خود را بشویید، مجبور به صرف انرژی و هزینه زیاد بودید. چرا که باید مراحل زیر را طی می کردید.

  1. اجاره کردن یک وانت یا خاور برای حمل و نقل مبلمان تا شرکت مبل شویی
  2. استخدام کردن کارگر برای بار کردن مبلمان
  3. صرف زمان طولانی و ماندن در ترافیک تا رسیدن به شرکت ارائه دهنده خدمات مبل شویی

و پس از شسته شدن مبلمان دوباره باید مراحل زیر را برای بازگشت مبلمان به منزل طی می کردید!!!

شاید به همین علت بود که خانم ها ترجیح می دانند تا بر روی مبلمان منزل خود ملافه بکشند تا از کثیف شدن آن ها جلوگیری کنند و یا آقایون خرید مبلمان جدید را به صرفه تر می دانستند.

اما امروزه شرایط دیگر به سختی قدیم نیست. البته بهتر است بگوییم شرایط دیگر سخت نیست!!! شما می توانید تنها با تماس گرفتن با شماره های زیر، درخواست خود را برای دریافت خدمات مبلشویی کیان پاک درج کنید.

حتی شما می توانید روز و ساعتی که آمادگی برای دریافت خدمات مبلشویی را دارید، را به پشتیبانان ما اطلاع دهید. کارکنان ما دقیقا در همان روز و ساعتی که شما از پیش تعیین کرده اید در محل حضور می یابند. همچنین برای این امر برای شما هیچ هزینه ای در نظر گرفته نمی شود چرا که کیان پاک معتقد است که مشتری ولی نعمت است و باید به تمام خواسته های مشتری به بهترین شکل پاسخ داده شود.

خدمات مبلشویی یکی از هزاران خدمات شرکت کیان پاک

الویت برای شما کیفیت است یا قیمت؟ ترجیح می دهید که هزینه بیشتری کنید ولی خدمت بهتری دریافت کنید و یا با هزینه کمتری، خدمت ضعیف تری دریافت کنید؟ اگر به شما بگوییم که شرکتی وجود دارد که با ارائه بهترین خدمات، نازل ترین قیمت ها را برای مشتری در نظر گرفته و در کنار آن شما می توانید مستخدم خود را انتخاب کنید و زمان حضور او در منزل را نیز تعیین کرده و هم چنین در صورت عدم رضایت وجه به صورت کامل به شما باز گردانده می شود، چه حسی خواهید داشت.

کیان پاک علاوه بر ارائه خدمات مبل شویی، خدمات دیگری هم چون سم پاشی، نظافت منزل، سرایداری، باغبانی، شست و شو خوشخواب و … را نیز ارائه می دهد. شما می توانید تنها با یک بار تماس گرفتن با شرکت ما و صرف کمترین ترین هزینه، تمام زندگی خود را از نو بسازید!!!

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شرکت کیان پاک یکی از شرکت های معتبر در تهران می باشد ما از این شرکت بابت خدمات مفیدشون تشکر می کنیم و همان طور که مشاهده می کنید در مطالبی که در سایت ذکر کرده اند خیلی با کیفیت و عالی توضیح داده اند که نحوه شستشو در منزل چگونه می باشد. ما رضایت کامل را از شرکت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا