مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

امنیت خودرو خود را چند برابر کنید!

تا به حال به سرقت خودروی خود فکر کرده‌اید؟! تاکنون برای جلوگیری از سرقت یا اتفاقات ناگوار به چه راه حل هایی اندیشیده اید یا چند راه را امتحان کرده اید؟!

امکان دانستن مکان خودرو پس از سرقت، قابلیتی فوق العاده است که نقشه های شوم سارقان را نقش بر آب می کند و خودروی شما در هر جا که باشد، تحت نظارت شماست. ردیاب خودرو با استفاده از تکنولوژی های روز و بهره گیری از قابلیت های چند  جانبه این امکان را فراهم نموده است.

عملکرد یک ردیاب، معمولا مبتنی بر gps است؛ اما ردیاب ها علاوه بر گزارش موقعیت جغرافیایی خودرو، اطلاعات دیگری را نیز در اختیار ما می گذارند. در میان سیستم های امنیتی متعددی که تاکنون برای خودرو تولید شده اند، ردیاب خودرو به عنوان یک سیستم جامع در بازار تکنولوژی وجود دارد؛ سیستم امنیتی که علاوه بر پوشش دهی وظایف دزدگیر و جی پی اس خودرو، قابلیت های دیگری را نیز به شما عرضه می کند.

با استفاده از دزدگیر در خودروی خود، تنها زمانی که سنسور های دزدگیر فعال شوند، از فعالیت های مشکوک باخبر می شوید؛ به کارگیری جی پی اس در خودرو نیز تنها به تشخیص موقعیت مکانی خودروی شما کمک می کند؛ اما نصب ردیاب خودرو علاوه بر قابلیت های ذکر شده به فعالیت های دیگری مانند ضبط و آرشیو اتفاقات خودرو نیز می پردازد.

فرض کنید سفری خاطره انگیز پیش رو دارید، استفاده از ردیاب خودرو در این سفر لحظات شیرین مسیر را برای شما ضبط می کند و تا همیشه یاد این مسافرت را در دل شما زنده نگه می دارد.

هم چنین تصاویر و ویدیو های ضبط شده توسط ردیاب خودرو، برای بسیاری از پیگیری های قضایی قابل استفاده است. در صورت بروز تصادفات رانندگی با استفاده از ردیاب خودرو می توانید جزئیات تخلفات را ببینید و از آن ها آگاه شوید.

در بالا به برخی از کاربرد های عمومی ردیاب خودرو اشاره کردیم تا موارد استفاده های شخصی از ردیاب های خودرو برایتان نمایان شود؛ اما نسل های جدید و حرفه ای ردیاب های خودرو، با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته، کاربردهای وسیع تری را شامل می شوند که با تشریح انواع ردیاب ها و کاربردهای آن در ادامه این مقاله، به آن ها می پردازیم.

بررسی انواع ردیاب خودرو و موارد استفاده از آن

ردیاب های دیاگی خودرو: با استفاده از این ردیاب در خودروی خود، شما از یک ردیاب نسل جدید و حرفه ای برای تامین امنیت خود و ماشینتان استفاده می کنید. ردیاب های دیاگی برای استفاده در ماشین های شخصی و سنگین مانند ماشین آتش نشانی بسیار انتخاب مناسبی هستند. این سری ردیاب ها دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشند و قادرند تا صدا و ویدیوها را با کیفیت خوبی برای شما ضبط کنند.

ردیاب های فندکی خودرو: ردیابی که از لحاظ شکل ظاهری، شباهت زیادی با شارژر های فندکی و مسافرتی دارد و اتفاقا در محل نصب شارژر ها در خودرو نصب شده و قابل استفاده هستند. ویژگی متمایز این ردیاب ها در این است که در صورتی که از محل نصب خود جدا شوند، فورا با ایجاد آلارم و هشدار، صاحبان خود را باخبر می کنند؛ این ردیاب ها هم چنین در صورت روشن شدن ماشین نیز اعلام هشدار دارند که نشان از عملکرد قوی و با دقت آن ها دارد.

ردیاب خودرو های مغناطیسی: نصب آسان و بی سیم بودن ردیاب های مغناطیسی، آن ها را از سایر انواع ردیاب در میان مخاطبان متمایز کرده است. ردیاب های مغناطیسی با مگنت های قوی که دارند، به صورت کاملا محکم و مقاوم خود را در محل نصب نگه می دارند. ردیاب خودرو مغناطیسی را در انواع وسایل نقلیه می توانید به کار بگیرید، اما استفاده از این ردیاب ها بیشتر برای کسانی مناسب است که مجبورند از خودرو خود دور بمانند.

 

ردیاب خودرو ماهواره ای: تمامی امکانات و قابلیت هایی که در یک دزدگیر، جی پی اس یا ردیاب خودرو به دنبال آن هستید را به صورت کامل و فوق حرفه ای در ردیاب های ماهواره ای مشاهده خواهید کرد. ارائه تاریخچه مسیر های پیموده شده توسظ خودرو تا 3 سال، ارائه موقعیت جغرافیایی خودرو در هر ثانیه و کاملا آنلاین، امکان خاموش کردن خودرو، امکان ضبط و شنود صدای داخل خودرو با کیفیت بالا و تعیین سرعت خودرو تنها برخی از قابلیت های این ردیاب هوشمند به شمار می آیند.

اگرچه با توجه به قیمت بالای این ردیاب ها، خرید آن ها برای مصارف روزمره خیلی مساعد نباشد اما به کارگیری ردیاب های ماهواره ای برای استفاده های فوق حرفه ای از سیستم های ردیابی و تامین امنیت بسیار کارامد می باشد.

تیم مجرب دوربین مارکت با ارائه مشاوره های رایگان در زمینه خرید ردیاب خودروی متناسب با نیاز شما، در این مسیر شما را همراهی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع و قیمت ردیاب خودرو، کافی است با کارشناسان دوربین مارکت در ارتباط باشید!

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا