مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر مخفیانه از بیوک رگال در آمریکا!

2018-Buick-Regal-23

به تازگی شکارچیان تصاویر، از تست یک خودرو با بدنه کاملا متفاوت در خیابان‌های آمریکا تصویر برداشتند. در سال‌های اخیر سیاست جنرال‌موتورز بر این بوده است که با نزدیک کردن محصولات زیرمجموعه‌هایش به یکدیگر تا حد ممکن از هزینه‌های تولید بکاهد. در همین راستا، بسیاری از محصولات زیرمجموعه‌های جنرال‌موتورز یا به طور کاملاً مشابه تولید شده‌اند و یا از اشتراکات فنی بسیاری برخوردار می‌باشند.

بر اساس همین سیاست، برخی از مدل‌ها در مناطق مختلف جهان تنها با نام‌های متفاوت تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به بیوک رگال اشاره کرد که در آمریکای شمالی و چین با همین نام، در آلمان با نام اوپل ایزیگنیا، در انگلستان با نام واکسهال اینزیگنیا و در استرالیا با نام هولدن اینزیگنیا شناخته می‌شود شاید مدل‌های قبلی بیوک ریگال به خوبی محصولات دیگر جنرال موتورز نباشد اما تلاش این شرکت باعث شکل‌گیری محصولاتی روبه جلو شده است. هنوز مشخص نیست رگال با بدنه ۴ درب سدان عرضه می‌شود یا شکل و شمایلی مانند یک خودرو ۵ درب دارد ولی خبرهای منتشر شده از یک خودرو سدان بزرگ با فضای داخلی بیشتر حکایت می‌کند.

در تصاویر کاملا مشخص است که رگال براساس همان پلتفرم شورولت مالیبو ساخته شده. احتمالا رگال جدید با یک موتور ۱.۵ لیتری توربو در کنار یک موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژر ۴ سیلندر عرضه شود ولی احتمال دارد بیوک برای مدل اسپرت خودرو یعنی رگال GS از پیشرانه قوی‌تر V6 استفاده کند اما پیرانه‌های هیبریدی هم می‌توانند انتخاب‌های بعدی بیوک باشند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا