مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویری از فیس‌لیفت بی‌ام‌و X7 لو رفت

تصویر جالبی از در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً فیس‌لیفت ب‌ام‌و X7 را نشان می‌دهد یعنی خودرویی که انتظار می‌رود با مدل 2023 به بازار عرضه شود. ب‌ام‌و زمان زیادی است که روی فیس‌لیفت X7 کار می‌کند و طی دوازده ماه گذشته پروتوتایپ‌های زیادی از آن در حال آزمایش رؤیت شده است. این پروتوتایپ‌ها نشان از استفاده از چراغ‌های جلوی دوقسمتی داشتند که این موضوع گمانه‌زنی‌های زیادی را مطرح کرده بود و حالا این تصویر لو رفته به‌صورت کامل این چراغ‌های بحث‌برانگیز را نمایان کرده است. این تصویر به‌طور گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده ولی هنوز صحت آن تأیید نشده است.

درهرحال، صرف‌نظر از آنکه این تصویر واقعی است یا نه، این همان چیزی است که از طراحی فیس‌لیفت X7 انتظار داشتیم. در این طراحی جدید، بخش بالایی چراغ‌های جلو، دی‌لایت‌ها را در خود جای داده‌اند و چراغ‌های اصلی کمی پایین‌تر قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از تغییرات نمای جلویی خودرو هم سپر بازطراحی شده با ورودی‌های هوای جدید است. بااین‌حال به نظر می‌رسد هیچ تغییر واضحی در جلوپنجره کلیوی شکل X7 صورت نگرفته باشد. ازجمله دیگر تغییراتی که در این تصویر دیده می‌شود می‌توان به دریچه هوای مثلثی شکل کوچکی پشت گلگیر جلو و رینگ‌های جدید اشاره کرد. در عقب خودرو اما انتظار می‌رود تغییرات جزئی باشند.

فعلاً از تغییرات داخلی فیس‌لیفت X7 هم خبر نداریم ولی به‌احتمال‌زیاد در اینجا هم به‌روزرسانی‌هایی صورت گرفته که یکی از آن‌ها می‌تواند ارائه نمایشگر خمیده دوقلو برای صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مشابه مدل‌های iX و i4 باشد. این نمایشگر جدید در فیس‌لیفت سری 3 و سری 4 هم ارائه خواهد شد. از پیشرانه‌های X7 هم اطلاعاتی نداریم ولی به‌احتمال‌زیاد نسخه جدید از همان موتورهای قبلی استفاده خواهد کرد اما احتمال ارائه یک نسخه پلاگین‌هیبریدی جدید برای آن وجود خواهد داشت. همچنین قطعاً آلپینا هم در حال کار روی نسخه خود از X7 جدید یعنی مدل XB7 است زیرا تاکنون پروتوتایپ‌های آن چندین بار دیده شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا