مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار اولین تصاویر از پیکاپ برقی عجیب گروه سانی چین

اولین تصاویر از یک پیکاپ الکتریکی عجیب ساخت شرکت چینی سانی منتشر شده است. این پیکاپ که طراحی مدرن و فاصله زیادی از زمین دارد می‌تواند رقیبی برای پیکاپ الکتریکی آینده دانگ‌فنگ M18-1 باشد. سانی یک شرکت عظیم چینی در زمینه خودروهای تجاری است که از سال 1994 فعالیت می‌کند. این شرکت با سود 2.2 میلیارد دلاری در سال 2021، در رتبه 468 فوربس گلوبال قرار دارد. البته سانی علاوه بر تولید بیل مکانیکی، جرثقیل و کامیون، به ساخت توربین‌های بادی هم می‌پردازد. حال به نظر میرید این شرکت با پیکاپ جدید خود قصد ورود به بخش خودروهای سواری را هم دارد.

البته طرح تجاری این پیکاپ تحت شرکتی بنام Hunan Xingbida Network Technology به ثبت رسیده که متعلق به گروه سانی است. این شرکت که در سال 2019 تأسیس شد، در زمینه خودروهای الکتریکی، شارژرهای خودرو، باطری‌های قابل تعویض و … فعالیت می‌کند. بااین‌حال همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این پیکاپ از همان نام سانی استفاده می‌کند که البته اقدامی طبیعی است زیرا سانی شرکت شناخته‌شده‌تری به‌حساب می‌آید.

پیکاپ سانی با دی‌لایت‌های عمودی به همراه چراغ‌های اصلی افقی در بالای آن‌ها، ظاهری آینده‌نگر دارد. در میانه دماغه خودرو هم نوشته نورانی SANY به چشم می‌خورد. علاوه بر این، در کنار دی‌لایت‌ها نیز عناصر عجیبی دیده می‌شود که می‌تواند درگاه شارژ باشد. دستگیره‌های در مخفی، فاصله زیاد از زمین، رینگ‌های مشکی با لاستیک‌های آفرودی و خطوط تیز فراوان هم از ویژگی‌های نمای جانبی این پیکاپ جدید چینی هستند. فعلاً ابعاد پیکاپ سانی را نمی‌دانیم ولی به نظر می‌رسد کوچک‌تر از یک پیکاپ فول سایز باشد درحالی‌که طول اتاق بار آن‌هم نسبتاً کوتاه به نظر می‌رسد.

در عقب این پیکاپ یک نوار LED در بالای شیشه به همراه یک نوار LED دیگر روی درب قسمت بار دیده می‌شود که چراغ‌های عمودی و باریک عقب را به هم متصل کرده است. علاوه بر این، دو چراغ هم درون سپر عقب به چشم می‌خورد. هنوز هیچ تصویری از داخل پیکاپ سانی منتشر نشده و از مشخصات آن‌هم خبر نداریم ولی ازآنجایی‌که سانی هم‌اکنون با شرکت چینی CATL همکاری نزدیکی دارد، انتظار می‌رود این پیکاپ به باطری‌های این شرکت مجهز شود. بااین‌حال هنوز زمان معرفی این وانت برقی جدید چینی مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا