مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین نسخه تویوتا پرادو (بلک ادیشن) معرفی شد!

پرادو، به‌عنوان یک محصول محبوب تویوتا در سرتاسر جهان، شناخته می‌شود خودرویی که به‌علت ظاهر زیبا و کیفیت بالا، از دوران گذشته، مورد استقبال قرار گرفته و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. اکنون، تویوتا این خودرو را در نسخه مشکی مات جدید، در دسترس خریداران، قرار داده است.

هیچ عملکرد اضافی به نسخه مشکی مات جدید، اضافه نشده است اما ظاهر پرادو را بسیار جذاب کرده است. تویوتا یک‌سری قطعات مشکی مات اضافه کرده است، از‌جمله جلو‌پنجره، قاب‌های چراغ مه‌شکن، و تزئین چراغ جلو. این اس‌یو‌وی همچنین دارای رینگ‌های آلومینیومی مشکی مات شش پره ۱۸ اینچی شده است.

البته این تغییرات، برای شرکتی چون تویوتا چندان مهم نیست و باید گقت انتظار می‌رود این شاسی‌بلند قدیمی نیاز به باز‌طراحی‌های اساسی دارد. از زمان عرضه پرادو، زمان زیادی می‌گذرد و این خودرو حالت کلی خود را حفظ کرده است. این در‌حالی است که از زمان عرضه این محصول تا کنون، شاسی‌بلندها تغییرات زیادی را به‌خود دیده‌اند. به‌همین‌دلیل، شاید یک LC Prado در افق برنامه‌های تویوتا وجود داشته باشد.

تویوتا سال گذشته لند‌کروز کاملا جدید LC300 را روانه بازار کرد. این مدل بر‌مبنای پلت‌فرم TNGA است. این شاسی‌بلند، تغییرات اساسی در سبک طراحی و فضای داخلی را به‌خود دیده است. انتظار می‌رود این پلت‌فرم، زیر‌بنای پرادو هم قرار گیرد.

پرادو منحصرا در دو رنگ سفید و مشکی موجود است. در تریم جدید، قوای محرکه، تغییر نمی‌کند و به‌نظر می‌رسد هم‌چنان موتور ۲.۸ لیتری دیزلی ۲۰۱ اسب‌بخاری یا ۲.۷ لیتری بنزینی ۱۶۳ اسب‌بخاری، به‌کار‌گرفته شده است. قدرت این موتورها از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک، به چهار چرخ منتقل می‌شود.

تویوتا پرادو مات بلک ادیشن با قیمتی در حدود ۴.۳ تا ۵.۱ میلیون ین(۳۳۰۰۰ تا ۳۹۰۰۰ دلار ) به‌فروش می‌رسد.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا