مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

سومین شرایط فروش راین R3 با قیمت جدید اعلام شد

این روزها که شاهد رشد قیمت ارز هستیم و قیمت خودروهای داخلی در حال فتح قله‌های جدیدی است، شرکت خودروسازی راین هم قیمت محصول جدید خود یعنی مدل R3 را برای دی‌ماه به میزان چشمگیری افزایش داده است. این خودرو که قبلاً با قیمت 449 میلیون تومان عرضه می‌شد، از اول دی‌ماه با قیمت 499 میلیون تومان به فروش خواهد رسید که افزایش 50 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

مقایسه 207 و r3

R3 محصولی از یک شرکت چینی بنام لاک اتو است که درواقع پیشینه آن به چانگان CX20 سال 2010 بازمی‌گردد. این خودرو که چیزی بین هاچ‌بک، کراس‌اوور و MPV است، از یک پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که 90 اسب بخار قدرت و 116 نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

کابین 207

لیست تجهیزات این خودرو شامل دو ایربگ، سیستم پایش باد تایرها، ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، نمایشگر 9 اینچی لمسی با سیستم‌عامل اندروید، پورت USB، وای فای و ناوبری، مانیتور راننده برای نمایش اطلاعات رانندگی، آینه‌های جانبی برقی، دی‌لایت LED، دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان، سانروف برقی با تنظیم دو حالته، دوربین دید عقب، سنسور دنده‌عقب، سیستم تهویه مطبوع، تنظیم چهار جهته دستی صندلی راننده و بلوتوث برای اتصال گوشی هوشمند می‌شود. علاوه بر این، برای آR3 تجهیزاتی مانند کروز کنترل، استارت دکمه‌ای و موبایل کنترل نیز به‌عنوان آپشنال قابل سفارش خواهد بود.

بخوانید: مقایسه راین R3 و پژو 207

علیرغم افزایش قیمت 50 میلیون تومانی، راین R3 همچنان ارزان‌ترین خودروی چینی بازار کشورمان محسوب می‌شود.

همانطور که در بخشنامه فروش هم ذکر شده، سه آپشن در این مرحله برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

– روکش صندلی

– زیر‌پایی

– سینی زیر موتور

 

قیمت آذرماه

قیمت دی‌ماه

راین R3 449 میلیون تومان 499 میلیون تومان

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام.
    شرایط اقساط،بندازید روشون تا اونایی که توانشان نیست نقدی بخرن بتونن خریداری کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا