مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده لاماری ایما توسط آرین پارس موتور اعلام شد

شرکت آرین پارس موتور به تازگی شرایط فروش فوق‌العاده خودرو لاماری ایما را اعلام کرد. این طرح از فروش که ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 13 دی‌ لغایت 16 دی‌ماه 1401 به صورت ثبت درخواست و سپس قرعه‌کشی برگزار خواهد شد.

در فروش فوق‌العاده این ماه شرکت آرین پارس موتور، قیمت لاماری همچنان 1 میلیارد و 94 میلیون تومان بوده و خوشبختانه تغییری در این رابطه نداشته است.

یکی از نکات مثبت درج شده در بخشنامه فروش، وجود طیف رنگی بیشتر نسبت به طرح‌های فروش قبلی است. به طوری که علاوه بر رنگ سفید، رنگ‌های مشکی، سبز (کله غازی) و خاکستری (بژ) نیز وجود دارند.

تصاویر بخشنامه

در این طرح فروش، خبری از سود مشارکت و سود انصراف نیست. البته جریمه دیرکرد تحویل خودرو، به صورت 36 درصد سالیانه یا 3 درصد ماهیانه از سوی آرین پارس موتور در نظر گرفته شده است. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری اعلام شده و افراد برنده، باید کل بهای خودرو را در هنگام ثبت‌نام به حساب شرکت واریز نمایند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا