مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتماشاخانهتازه‌هاخبر

اسکای ول SKYWELL ET5 خودرو جدید بازار ایران با 1 ستاره ایمنی از C-NCAP + ویدئو

مدتی پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد شرکت نوین ماهان به عنوان شرکت جوینت ونچر بین خودروسازان بم و مپنا، برنامه دارند تا اولین کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5 را وارد بازار ایران کنند.

یعنی مونتاژ با خودروسازان بم بوده و خدمات‌دهی و تجهیز ایستگاه‌های شارژ با مپنا خواهد بود

اما مدتیست که کراس اوور برقی و خوش خط و خال اسکای ول ET5 که قرار است بزودی وارد بازار ایران شود، دچار حواشی بسیار عجیبی شده است. شاید این موضوع برای شما هم تعجب‌آور باشد؛ ولی طی نتایج منتشر شده از تست تصادف اسکای ول ET5 توسط مرکز تست ایمنی چین یعنی C-NCAP، خودرو مذکور توانسته فقط 1 ستاره ایمنی کسب کند!

همانطور که مستحضرید، شایعاتی پیرامون نتایج منتشر شده توسط C-NCAP وجود دارد که اصطلاحا ستاره‌های ایمنی را برای خودروهای چینی، با ارفاق فراوان می‌دهد. اما با انتشار نتایج تست ایمنی SKYWELL ET5، می‌توان فهمید که گویا C-NCAP قصد دارد تا سختگیرانه‌تر از قبل، تست‌ها را انجام دهد.

ذکر این نکته مهم است که جدا از تست‌های برخورد که متاسفانه ET5 امتیاز زیادی کسب نکرده؛ در تست رادارهای ایمنی و سامانه‌های کمک راننده نیز عملکرد مطلوبی نداشته است.

ویدئو

https://www.aparat.com/v/pvaE0

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. وزارت صمت اگه عملکرد هوشمدا نه ای داشت نمی‌داشت اینا وارد بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا