مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه نسخه ویژه شورولت کاپتیوا برای بازار ژاپن

خودروسازان آمریکایی هیچگاه نتوانسته‌اند به اندازه‌ای که شرکت‌های ژاپنی در کشور آمریکا خودرو تولید و به فروش می‌رسانند، اینکار را در ژاپن انجام دهند. اما مثل اینکه جنرال موتورز قصد دارد تا حداقل با ارسال 15 دستگاه از مدل شورولت کاپتیوا، آنهم در نسخه‌ای ویژه، کمی با این چشم بادامی‌ها مقابله به‌مثل کند. این نسخه جدید شورولت کاپتیوا Perfect Black نام دارد و منطبق‌بر سیاست فروش خارجی جنرال موتور طراحی شده است.

CAPTIVA-PERFECT-BLACK

درواقع ژاپنی‌ها با یک خودروی شاسی‌بلند هفت نفره و با ظاهری نسبتا خشن و رینگ‌های تیره 19 اینچی طرف هستند که به بدنه‌ای بارنگ مشکی کربنی و طراحی گرافیکی خاص نقره‌ای رنگ برروی آن مزین شده است. این نقش و نگار مشکی رنگ به فضای داخل کابین هم کشیده شده به‌طوریکه صندلی‌های چرم مشکی با تودوزی نقره‌ای رنگ جذابیت و هماهنگی خاصی را ارائه کرده است.

2016-CAPTIVA_Perfect-Black-Catalog-2

در این خودرو امکانات جدیدی مثل استفاده از سیستم سرگرمی پیشرفته شرکت پایونیر با یک نمایشگر 10 اینچی در ردیف عقب که به گیرنده تلویزیون و پخش دی‌وی‌دی مجهز شده، مشاهده می‌شوند. همانطورکه گفته شد شورولت فقط 15 دستگاه از این خودرو را به ژاپن می‌فرستد که قیمت فروش نهایی آن با احتساب مالیات، حدودا 4 میلیون ین و یا به‌عبارتی 60 هزار دلار آمریکا تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا