مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز پیش فروش ایران خودرو مرداد 1402

ایران خودرو فراخوان مرحله پانزدهم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو ویژه تیر و مرداد 1402 را اعلام کرده است. شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های پاییز 1402 و بخش اول اولویت‌های زمستان 1402 به شرح ذیل اعلام می‌گردد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اسامی آن‌ها درج شده است می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نکته 1: اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می‌باشند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نمی‌باشد.

نکته 2: متقاضیانی که در بخش سوم اولویت‌های پاییز 1402 و بخش اول اولویت‌های زمستان 1402 برای پیش فروش (فراخوان) سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند می‌بایست به‌منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز نمایند.

نکته 3: چنانچه قرارداد مشتری در زمان تحویل خودرو مشمول مصوبات 473 و 563 شورای رقابت گردد سود مشارکت لحاظ نمی‌شود.

با توجه به فراخوان اولویت‌های پاییز 1402 و بخش اول زمستان 1402 این دسته از متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir از فراخوان اولویت‌بندی خود آگاهی یابند و ضمنأ توصیه می‌نماید که کلیه اولویت‌های پاییزمی توانند به‌صورت هفتگی با مراجعه به سایت مذکور از فراخوان اولویت خود مطلع شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا