مکمل بنزین
خبر

سریع‌ترین راه استعلام و پرداخت خلافی موتور سیکلت

برای افرادی که موتورسیکلت را به عنوان وسیله نقلیه شهری انتخاب کرده‌اند، استعلام خلافی و پرداخت به موقع آن یک ضرورت است، ضرورتی که بی‌توجهی به آن ممکن است به توقیف موتورسیکلت منجر شود.

برای رهایی از معضل توقیف خودرو، سامانه‌هایی که در زمینه ارائه خدمات پرداخت بدهی خودرو فعالیت می‌کنند، امکان استعلام و پرداخت آنلاین خلافی موتورسیکلت را نیز مانند خودرو برای کاربران فراهم کرده‌اند.

با کمک این سامانه‌ها، مالکان موتور سیکلت نیز مانند خودرو می‌توانند نسبت به استعلام آنلاین خلافی موتورسیکلت و دریافت ریز خلافی اقدام و خلافی موتورسیکلت را به صورت آنی پرداخت کنند.

یکی از سامانه‌های معتبر و مطرح که در زمینه ارائه خدمات یکپارچه خودرویی شناخته شده و مطرح است سامانه آیتول است. سامانه‌ای که سبد کاملی از خدمات خودرویی را، از صدور و تمدید بیمه شخص ثالث و بدنه گرفته تا استعلام و پرداخت انواع بدهی‌های خودرو و فروش باتری قطعات و تجهیزات خودرویی به کاربرانش ارایه می‌دهد.

شما با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول می‌توانید با وارد کردن شماره پلاک موتورسیکلت، تلفن همراه و کدملی خود، نسبت به استعلام خلافی آن اقدام کنید. نکته قابل توجه این است که برای استعلام خلافی موتورسیکلت، نیازی به ثبت نام در سامانه سخا ندارید و استعلام خلافی در آیتول بدون نیاز به کد و در لحظه انجام می‌شود؛ به این ترتیب نیازی نیست که مانند گذشته، حداقل 7 تا 10 روز کاری در انتظار حذف خلافی موتور خود از لیست سامانه پلیس راهور بمانید.

گفتنی است که استعلام خلافی موتورسیکلت با پلاک، ملزم به پرداخت هزینه به مبلغ 5 هزار و 200 تومانی است که اگر دارای کیف پول آیتول باشید، این هزینه از اعتبار شما کسر می‌شود و در غیر اینصورت، می‌توانید با اتصال به درگاه‌های پرداخت بانکی، نسبت به پرداخت هزینه استعلام خلافی خودرو اقدام و پس از انجام این کار، خلافی را به صورت آنی و تنها با چند کلیک ساده پرداخت کنید. کاربران سامانه آیتول همچنین این امکان را دارند که با استفاده از شماره پلاک و کد ملی مالک موتور، به جزئیات کامل جرائم رانندگی موتور، مانند مکان، نوع و عکس تخلف ثبت شده توسط دوربین دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که آیتول دخل و تصرفی در تعیین این هزینه ندارد. همچنین تمام استعلام‌های صورت گرفته با شماره پلاک، ذخیره می‌شود و در هر زمانی قابل مشاهده و در دسترس است. آیتول به عنوان سامان جامع و یکپارچه خدمات خودرویی، خدمت استعلام خلافی موتورسیکلت را در کنار سایر خدمات خودرویی در اختیار کاربران قرار داده است، تا پاسخگوی تمام دغدغه‌های خودرویی مالکان خودرو باشد. اگر شما هم قصد دارید از خدمات با کیفیت و یکپارچه خودرویی استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن به ساده‌ترین شیوه، نسبت به خرید بیمه‌نامه، انجام پرداخت‌های خودرویی و… اقدام کنید، می­توانید به سامانه آیتول مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا