مکمل بنزین
گوناگونخبر

لاماری ایما ایکس، توسط آرین موتور معرفی شد + ویدئو

لاماری ایما، که در بازار با نام لاماری شناخته می‌شود، سال پیش توسط گروه صنعتی آرین موتور به بازار معرفی شد.

این گروه با توجه به سابقه خوب خود در عرضه محصولات میتسوبیشی و دی اس فرانسه، با شروع تحریم‌ها و قطع همکاری با کمپانی‌های مذکور، اقدام به انتخاب محصولی از کمپانی دانگ فنگ نموده و پس از ری برندینگ آنرا با برند لاماری و نام ایما به بازار عرضه کرد.

محصولی که در ابتدای ورود خود به بازار با ظاهر خشن و جذاب خود، مشتریان زیادی را پیدا کرد. اما خب این خودروی زیبا، از همان بد ورود دارای کمبودهایی بود که نمیشد آنها را نادیده گرفت.

عدم وجود آپشن‌هایی که به صورت عادی روی نسخه چینی این محصول بود، باعث شد تا انتقادها به لاماری ایما کمی بیشتر شود.

بعد از گذشت یک سال، حال آرین موتور، نسخه جدید این خودرو با نام ایما X را معرفی نموده است.

مهمترین قابلیت‌های جدید لاماری ایما X

اولین و مهمترین نکته ای در خصوص لاماری ایما عنوان میشد عدم وجود قابلیت تیپ ترونیک بر روی گیربکس این محصول بود. حال لاماری ایما ایکس، بدون تغییر خاصی در ظاهر، با امکانات، سنسورها و آپشن‌های جدیدی معرفی شده است.

از لحاظ ظاهری خریداران  می توانند با انتخاب کیت اسپرت، محصول را جذاب تر تحویل بگیرند!

سنسورهای جلو، دوربین 360، ماساژور صندلی، گرمکن صندلی های جلو، نورپردازی داخلی، صندوق عقب برقی، قابلیت تیپ ترونیک گیربکس، سنسورهای رادار خروج از خط، سنسور هشدار نقطه کور، سنسور هشدار برخورد از جلو، چراغ های جلو LED و صندلی برقی راننده از مهمترین تفاوت های این محصول است.

 

ویدئو معرفی لاماری ایما ایکس (بر روی عکس کلیک کنید)

لاماری ایما ایکس

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا