مکمل بنزین
گوناگونخبر

N74 برند جدید هیوندای در راه بازارهای جهانی!

کمپانی هیوندا قصد دارد علامت تجاری جدید N74 را ثبت کند. بنابراین می‌توان گفت که برنامه این شرکت برای تولید کانسپت N Vision 74 یک گام به توسعه نزدیک‌تر شده باشد. اگرچه هنوز هیوندا درباره این نسخه چیزی نگفته، ولی بر اساس اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم که با یک خودروی اسپرت با قدرت 670 اسب بخار طرف هستیم.

از نسخه کانسپت N Vision 74 تا ثبت علامت تجاری N74

هنگامی که هیوندا در سال گذشته از نسخه کانسپت N Vision 74 رونمایی کرد، توجه طرفداران زیادی به آن جلب شد. به همین خاطر، آنها از کمپانی سوال کردند که آیا شرکت برنامه‌ای برای تولید انبوه N Vision 74 در سر دارد یا خیر.

حالا گمان می‌کنیم که به احتمال زیاد این رویا به حقیقت تبدیل شده باشد. هیوندای درخواست علامت تجاری N74 خود را به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ارائه کرده است، بنابراین باید منتظر شنیدن خبرهای خوبی از آن باشیم.

N74 برند جدید هیوندای در راه بازارهای جهانی! کانسپت N Vision 74

احتمالا هیوندا در ساخت این کانسپت از یک خودروی مفهومی به نام پونی 1974 الهام بگیرد. کانسپت N Vision 74 با یک سلول سوختی هیدروژنی و یک پیشرانه دو موتوره دیفرانسیل عقب کار می‌کند که قدرت 671 اسب بخار (500 کیلووات) و گشتاوری معادل 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) تولید می‌کند. احتمالا هیوندای در طراحی این خودرو با دو در و چرخ‌های سفید از رالی الهام گرفته باشد.

با این حال، هیوندای سریعا اعلام کرد که به این زودی‌ها برنامه‌ای برای تولید خودروی نمایشی N Vision 74 ندارد. در هر صورت، اگر اطلاعات جدیدی از این کانسپت منتشر شد، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. شما نیز می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این حوزه با اخبار خودرو چرخان همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا