مکمل بنزین
گوناگونخبر

استقبال صنایع دولتی و خدماتی چین از وانت‌های تاگا

پیکاپ تاگا که چندی است توسط مجموعه پادرا در حال عرضه است، این روزها به خودروی مورد اعتماد صنایع دولتی کشور پهناور چین تبدیل شده است که این موضوع نشان از قدرت و کیفیت این پیپکاپ قدرتمند و خوش هیکل است.

در همین خصوص و به گزارش چرخان، کیارش افشاریان مدیر اداره بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودروسازی پادرا اعلام کرد وانت‌های شرکت کینگ‌لینگ مورد استقبال و اعتماد کاربران در صنایع دولتی، شهرداری، فرودگاه، برق، ارتباطات، انرژی و سایر صنایع چین قرار گرفته است. این خودرو به نیروی گشت ترافیک اداره امنیت عمومی شهرداری چونگ کینگ تحویل داده شد تا به کار روزانه پلیس مردمی کمک کند.

وانت تاگا

کینگ‌لینگ موتورز یکی از خودروسازان نسبتاً باسابقهٔ چینی محسوب می‌شود. این شرکت که در سال 1985 تأسیس شد، کار خود را با مونتاژ محصولات تجاری ایسوزو آغاز کرد. رفته‌رفته کینگ‌لینگ به بازوی فروش قدرتمند ایسوزو در چین تبدیل شد و هم‌اکنون 20 درصد از سهام کینگ‌لینگ در اختیار این شرکت ژاپنی است. پیکاپ تاگا هم بر اساس نسل قبلی ایسوزو D-Max ساخته شده و از لحاظ فنی و تکنولوژی بشدت مبتنی بر پیکاپ ایسوزو است. در چین با دو پیشرانه عرضه می‌شود که یکی دیزلی و دیگری بنزینی و است و پادرا دیزل قصد ارائه هردو موتور را در کشورمان دارد.

وانت تاگا

بااین‌حال، این شرکت ابتدا موتور بنزینی را ارائه کرده که از نوع 1.8 لیتری توربوشارژ T-GDI است و 227 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس شش سرعته دستی صورت می‌گیرد اما وعده ارائه نسخه هشت سرعته اتوماتیک هم داده شده است. پیشرانه دیزلی این پیکاپ هم یک نمونه 3 لیتری چهار سیلندر ساخت ایسوزو است که 138 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور دارد.

وانت تاگا

این پیکاپ با کیفیت بالاتر، عملکرد بهتر، قابلیت، راحتی و ایمنی بیشتر، دارای ویژگی‌های تکنولوژی خودروهای سواری است که نه‌تنها می‌تواند اثربخشی رزمی و تصویر خوب ارگان‌های امنیت عمومی را نشان دهد همچنین می‌تواند اطمینان حاصل کند که وسیله نقلیه می‌تواند در لحظه بحرانی بیرون به‌عنوان دست راست امنیت عمومی و پلیس راهنمایی و رانندگی چین عمل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا