مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبرداخلی

حضور گسترده خودروسازان در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

سال گذشته شاهد برگزاری اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو بودیم که شاید آن‌طور که باید کیفیت لازم را نداشت، اما امسال دومین دوره این نمایشگاه قرار است با سطح کیفی بالاتری برگزار شود.

همچنین بسیاری از خودروسازان داخلی هم برخلاف سال گذشته، امسال با میل و رغبت بیشتری در این نمایشگاه حاضر خواهند شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه پرداختن به توانمندی‌های صنعت خودرو است و این نمایشگاه میزبان هزاران نفر از علاقه‌مندان خودرو خواهد بود.

خودروسازان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و به رقابت و برند سازی بپردازند.

قرار است در دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو، شرکت‌های بهمن موتور، ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه صنعتی ماموت، گروه مپنا، ایلیا خودرو و… طبق برنامه ریزی‌های قبلی و با انرژی کامل حضور پیدا کنند. حضور گسترده این تعداد از خودروسازان مختلف کشور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با وجود فاصله اندک با دیگر نمایشگاه‌های خودروی کشور مثل مشهد و اصفهان، نشان از اهمیت بالای این نمایشگاه برای خودروسازان دارد.

سال گذشته نیز خودروهای جدید زیادی مثل سایپا اطلس و سهند، خودروی ملی کرمان موتور، تیگو 8 پرو e پلاس، سایپا سیلک، خودروی اقتصادی سایپا و… در این نمایشگاه به نمایش درآمد و امسال هم خودروسازان محصولات جدیدی را تدارک دیده‌اند.

مسیر زمانی تحول خودرو، اقدامات شکل گرفته در خصوص برنامه تحولی، برنامه خودرویی وزارت صمت و فرمان هشت ماده ریاست جمهوری، فرایند طراحی خودرو، پلت‌فرم‌های خودرو، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، خودروهای آینده، خودروهای تجاری و اتاق خبر محورهای دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو هستند.

گفتنی است چندی پیش شایعاتی در خصوص حضور اجباری خودروسازان در این نمایشگاه منتشر شده بود که با پیگیری پایگاه خبری چرخان مشخص شد، این شایعه به هیچ وجه صحت نداشته و اکثر خودروسازان و مجموعه‌های خودرویی کشور با اختیار خود، برای شرکت در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده اند.

این نمایشگاه محل مناسبی برای فعالان صنعت خودروسازی است تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. نمایشگاه تحول صنعت خودرو از تاریخ 23 الی 26 آبان در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر بازدید به عمل آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا